زنجان؛

مجتمع های خدماتی بین راهی فرصتی برای توسعه گردشگری

مدیر کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان مجتمع های خدماتی بین راهی دو منظوره را فرصتی برای توسعه گردشگری عنوان کرد.

مدیر کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان  در گفتگو با  خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان ،گفت: برخی مجتمع های خدماتی بین راهی که در مناطق زیبای طبیعی قرار دارد ازظرفیت احداث مزارع پرورش ماهی نیز برخوردار است.

رحمتی افزود:باتوجه به اینکه زنجان یک استان فعال در حوزه پرورش ماهی میباشد.در بعضی از شهرستان های آن ازجمله طارم درروستای بکر وزیبای شیت نخستین مجتمع خدماتی رفاهی بامزرعه پرورش انواع آب زیان از جمله ماهی قزل آلا راه اندازی شده است و به ارائه خدمات می پردازد.

وی گفت: پخت انواع غذاهای محلی با ماهی و سرو آن برای مسافران داخلی هدف اصلی احداث مجتمع های دو منظوره است.

مدیر کل میراث فرهنگی استانبا اعلام این خبر که زنجان با برخورداری ازجاذبه تاریخی وموقعیت خاص جغرافیایی همه ساله گردشگران زیادی را به خود جلب میکندگفت:در استان زنجان 8 مجتمع بین راهی در جهت رفاه حال گردشگران ساخته شده است که شامل مجموعه های اقامتی –پذیرایی ،نماز خانه وتفرجگاه می باشد.

وی درادامه بابیان اینکه این مجتمع ها مجوز اولیه خود را از اداره پایانه های کل استان اخذ میکنند گفت:هزینه این مجتمع ها نسبت به خدمات وعرصه اعیان متفاوت میباشد که بیشتر با سرمایه بخش خصوصی وبا استفاده از تسهیلات 50 درصدی که دولت در اختیار آنها قرار میدهد بنا می شود.



انتهای پیام/ش

برچسب ها: مجتمع ، توسعه ، گردشگری ، زمجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.