لویس فن خال سرمربی هلندی باشگاه منچستر یونایتد بر این باور است که تیمش می‌تواند بدون شک به عنوان دوم رقابت‌های لیگ برتر دست یابد.

منچستر یونایتد بدون شک نایب قهرمان می‌شودبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، در حالیکه این روزها باشگاه منچستر یونایتد با ناکامی‌های متعدد دستش از کسب جام در تمامی سطوح از جام اتحادیه تا جام حذفی بسته شده است تنها کورسوی امیدش این است که بتواند در رقابت‌های لیگ پریمیر انگلیس موسوم به لیگ جزیره جز 4تیم برتر باشد و فصل آینده به رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا صعود کند.

مسئله‌ای که سرمربی 63 ساله یونایتدی‌ها یعنی لویس فن خال با چنگ و دندان از آن دفاع کند و آن را تصدیق می‌کند.

وی در این خصوص گفت: رقابت‌های که در راه است از هر لحاظ بسیار مهم است و می‌تواند نقش تعیین کننده و سرنوشت ساز داشته باشد ما به باشگاه بزرگ و صدر جدولی هم اکنون نزدیک شده‌ایم ما می‌توانیم به راحتی دوم یا سوم شویم و تفاوت آشکار و زیادی با سایر تیم‌ها نداریم و من به این مسئله کاملا واقفم و اعتقاد دارم بدون هیچ سایه‌ای از شک منچستر یونایتد یکی از باشگاه‌هایی است که می‌تواند در رقابت‌های لیگ قهرمانان فصل آینده حضور یابد.

گفتنی است، باشگاه منچستر یونایتد هم اکنون با باشگاه منچستر سیتی که در جایگاه دوم جدول لیگ برتر انگلیس است 5 امتیاز اختلاف دارد و با 53 امتیاز در جایگاه چهارم قرار دارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار