این ویژه برنامه درباره حضور کاروان لرستان در مناطق عملیاتی جنوب و دیدگاه‌های زائران مناطق عملیاتی جنوب است.

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران، "محمد برمکی" از مسئولین بسیج استان "لرستان" در ویژه برنامه "راهیان نور" که از شبکه خبر پخش شد، اظهار داشت: بعد از دفاع مقدس یکی از زیباترین واژه‌هایی که مطرح شد، راهیان نور بود و راهیان نور گل سرسبد همه اردوها شد که دانش آموزان و دانشجویان به آن علاقه پیدا کردند.

** وقتی به مناطق عملیاتی جنوب می‌روید، احساس غرور می‌کنید

در ادامه این ویژه برنامه دانشجوی زائر مناطق عملیاتی جنوب از استان لرستان با اشاره به اهمیت معنوی مناطق عملیاتی جنوب اظهار داشت: وقتی به مناطق عملیاتی جنوب می‌روید، احساس غرور می‌کنید و وقتی شهدا را می‌بینید که برای دفاع از کشور و نظام و انقلاب جان‌فشانی کرده‌اند، احساس غرور می‌کنید.

** جان‌فشانی‌های شهدا در مناطق عملیاتی جنوب

در ادامه ویژه برنامه راهیان نور دانشجوی دیگر زائر مناطق عملیاتی جنوب از استان لرستان عنوان داشت: توصیه می‌کنم که از مناطق عملیاتی جنوب بازدید کنید و ببینید چه جان‌فشانی‌هایی انجام شده است.

** باید از دنیا گذشت تا به شهادت رسید

در ادامه این ویژه برنامه دانشجوی دیگر زائر مناطق عملیاتی جنوب از استان لرستان گفت: شهادت نصیب هر کسی نمی‌شود و باید از دنیا گذشت تا به شهادت رسید و شهدا از امام حسین (ع) تبعیت کردند.

** قدر آسایش و امنیت خود را بدانید

در ادامه ویژه برنامه راهیان نور زائر مناطق عملیاتی جنوب از استان لرستان اظهار داشت: آسایشی که اکنون داریم مرهون خون شهداست و می‌توان آن را برای خود و خانواده تبیین کنیم و قدر آسایش و امنیت را بدانیم.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار