بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون گفت: بازیگری نیز مثل بقیه‌ی کارها نیاز به تجربه، مهارت و علم کافی دارد. ولی به علت راه‌های نادرست بازی مواقعی و عمیق فراموش شده است.

ثریا قاسمی بازیگر تلویزیون در گفتگو با خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: در حال حاضر فقط تعداد  خیلی کمی از بازیگران جوان ماندگار می‌شوند، زیرا اصالت و عمق بازی واقعی فراموش شده است. 
وی افزود: ورود به عرصه‌ی بازیگری در این زمان آسان‌تر از قبل شده؛ زیرا درهای بیشتری به روی جوانان جویای شهرت و محبوبیت باز شده است که البته خیلی از آنها درست و اصولی نیستند. 

قاسمی تصریح کرد: آنهایی که بتوانند تجربه، دانش و علاقه‌ی واقعی خود را بیشتر کنند، جای پیشرفت و ماندن در این شغل  را دارند ولی افرادی که با پارتی، پول و یا شانس وارد می‌شوند به هیچ وجه در ذهن مخاطب و مردم باقی نمی‌مانند. 

بازیگر سریال "نابرده رنج" افزود: متاسفانه خیلی‌ها فکر می‌کنند بازیگری فقط راه رفتن، خندیدن و گریستن است و سواد، تجربه و علم خاصی نمی‌خواهد، در حالی که اصلا این گونه نیست و برای هر کاری داشتن مهارت و تجربه‌ی کافی لازم است. 

وی در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم در سال جدید و به طور کلی در آینده بازیگران واقعی و اصولی بیشتری داشته باشیم و وضعیت کاری هنرمندان نیز بهتر از قبل شود. 


انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار