رئیس ستاد مدیریت بحران منطقه2 از کنترل نامحسوس در چهارشنبه آخر سال به منظور رفاه حال شهروندان در این منطقه خبر داد.

عباس امین صفت رئیس ستاد مدیریت بحران منطقه2 در گفت‌وگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، بااشاره به طرح استقبال از بهار 94 و عملکرد این ستاد در سال 93 اظهار کرد: آموزش مدیریت بحران در کل بیمارستان‌های منطقه2 مثل (عرفان، بهمن و مدرس) و تشکیل گروه‌های بحران در اماکن سطح منطقه 2(تجاری و اداری) از جمله برنامه‌های ستاد مدیریت بحران در سال 93 است.

وی تصریح کرد: برگزاری نمایشگاه شهرآباد با هدف مدیریت ستاد بحران و حضور و همکاری آتش نشانی،‌نیروی انتظامی و هلال احمر یکی دیگر از برنامه‌های اجرایی مهم ستاد مدیریت بحران در سطح منطقه2 است.

وی با تاکید بر پایدارسازی گروه‌های دوام اظهار داشت: برگزاری اردوهای زیارتی سفر قم-جمکران و اردوی تفریحی فیروزکوه(تنگه واشی) برگزار شده است.

رئیس ستاد مدیریت بحران با اشاره به آماده سازی دانش آموزان با حوادث غیر مترقبه بیان داشت: برگزاری جشنواره شهر آماده که شامل برنامه ‌های تفریحی مانند مسابقه دو سرعت و همچنین انجام سی تی آر و کنترل نبض و فشار خون از دانش آموزان و شهروندان در برج میلاد را از دیگر اقدامات این ستاد در سال 93 یاد کرد.

امین صفت ادامه داد: تشکیل گروه‌های دوام محلات منطقه2 و آموزش مدیریت بحران در اماکن پرجمعیت و تجهیز انبارهای پایگاه ستاد مدیریت بحران منطقه2 از برنامه‌های اجرایی این ستاد در سال 93 است.

وی در پایان با اشاره به طرح استقبال از بهار 94 گفت: آماده باش، سازمان‌های برون سازمانی و درون سازمانی مدیریت بحران، آتش نشانی، اورژانس، نیروی انتظامی، راهور و اکیپ‌های ویژه در ستاد مدیریت بحران با برگزاری جلسه مدیریت چهارشنبه آخر سال، به منظور رفاه حال شهروندان و امنیت محلات و خیابان‌های منطقه2 در مراسم چهارشنبه سوری، یعنی روز اسفند ماه، آغاز به کار خواهد کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار