فدراسیون فوتبال آلمان از تمدید قرارداد یواخیم لو به عنوان سرمربی تیم ملی این کشور تا پایان بازی‌های جام جهانی 2018 خبر داد.

قرار داد یواخیم لو تمدید شد/ زمیباوه از حضور در مقدماتی جام جهانی 2018 محروم شد
به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از یورواسپرت، قرار داد یواخیم لو سرمربی تیم ملی  آلمان تا پایان بازی‌های یورو 2016 اعتبار دارد، اما فدراسیون فوتبال آلمان قرارداد وی را تا پایان سال 2018 تمدید کرد. 
 
 لازم به ذکر است؛یواخیم لو توانست تیم فوتبال آلمان را به قهرمانی بازی‌های جام جهانی 2014 برساند. 
 
 لو در مورد تمدید قرار‌دادش گفت: به قلب و مغزم پاسخ مثبت دادم و لفگانگ نایرسباخ‌ رئیس فدراسیون فوتبال آلمان هم گفت: ما همکاری خیلی خوب با یکدیگر داریم و اهداف مشترکی بین فدراسیون و یواخیم لو وجود دارد همراه با او قهرمان جهان شدیم و قصد داریم بار دیگر این تجربه استثنایی را تکرار کنیم تیم فوتبال آلمان از تخصص، اراده و اعتماد به نفس لو بهره زیادی می‌برد. 
 
 لازم به ذکر است؛لو در سال 2004 و پس از یورگن کلینزمن هدایت تیم ملی آلمان را بر عهده گرفت ژرمن‌ها همراه با یواخیم لو به فینال بازی‌های یورو 2008 راه یافت اما مقابل اسپانیا با حساب یک بر صفر شکست خورد و در جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی، باز هم آلمان در مرحله نیمه نهایی یک بر صفر مقابل اسپانیا شکست خورد. 
 
 بهترین نتیجه تیم ملی آلمان در جریان قهرمانی جام جهانی 2014 پیروزی 7 بر یک مقابل برزیل بود. 
 
**زیمباوه از حضور در مقدماتی جام جهانی 2018 محروم شد 
 
فدراسیون جهانی فوتبال فیفا، فوتبال زیمباوه‌ را به دلیل بدهی مالی از حضور در بازی‌های مقدماتی جام جهانی 2018 محروم کرد. 
 
فیفا نامه‌ای به فدراسیون فوتبال زیمباوه ارسال کرده و نوشت: به دلیل پرداخت نشدن حقوق معوقه خوزه کلودینی جورجینی‌ سرمربی سابق تیم فوتبال زیمباوه، فوتبال این کشور اجازه نداد در بازی‌های مقدماتی جام جهانی 2018 شرکت کند. 
 
لازم ذکر است: سرمربی برزیلی را عموما با نام والینیوس می‌شناسند و در سال 2008 هدایت تیم لمی زیمباوه را بر عهده داشت فیفا تاکنون دو مرتبه به طور رسمی از فدراسیون فوتبال زیمباوه درخواست کرد هر چه سریعتر حقوق مربی سابق را پرداخت کنند؛اما تا به امروز این کار صورت نگرفته است. 
 
زیمباوه‌ در رتبه بندی جهانی فیفا در جایگاه 124 قرار گرفته و هرگز موفق به راهیابی به بازی‌های جام جهانی نشده است زیمباوه تاکنون دو مرتبه در سال‌های 2004 و 2006 در بازی‌های جام ملت‌های آفریقا حضور داشته است. 

انتهای پیام/
برچسب ها: تمدید ، تیم ، بازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار