آزار دختر جوانی که راه خانه‌اش را گم کرده بود/ 3 جوان شیطان صفت دستگیر شدند

فرمانده انتظامی خراسان رضوی، از دستگیری 3 جوان پیکان سواری خبر داد که متهم به آزار دختر "فراموشکار" هستند.

آزار دختر جوانی که راه خانه‌اش را گم کرده بود/ 3 جوان شیطان صفت دستگیر شدندبه گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، سردار امیری مقدم گفت: هفته قبل دختری که مبتلا به بیماری "فراموشکاری موقت" بود به همراه پدرش به پلیس مراجعه کرد ومدعی شد که توسط 3 جوان، ربوده شده و مورد آزار قرار گرفته است.

وی اضافه کرد:بلافاصله تحقیقات پلیس آغاز و مشخص شد که متهمان دختر 23ساله را هنگامی که برای خرید از منزل بیرون رفته و در مسیر بازگشت راه خانه را گم کرده بود،سوار پیکان کرده اند و با کشاندن وی به بیابان های اطراف طرقبه و شاندیز او را مورد آزار قرار داده اند.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی ادامه داد: با آن که هیچ سرنخی از متهمان وجود نداشت اما حساسیت موضوع، ماموران انتظامی را بر آن داشت تا با انجام یک سری تحقیقات فنی و تخصصی، عملیات گسترده ای را برای شناسایی متهمان آغاز کنند تا این که اطلاعاتی از یکی از متهمان این پرونده به دست آمد و ماموران انتظامی جوان 28ساله ای را دستگیر کردند. 

سردار امیری مقدم تصریح کرد: متهم مذکور در بازجویی ها 2 همدست دیگر خود را نیز به پلیس معرفی کرد که آنان نیز در یک عملیات هماهنگ در مشهد دستگیر شدند. 

وی خاطر نشان کرد: با صدور دستورات قضایی، بررسی های پلیس در این باره همچنان ادامه دارد./ خراسان

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار