معاون برنامه ریزی و مدیریت نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران از رویکرد انقباضی مجموع تحت مدیریتی خویش در خروج نیروی انسانی خبر داد.

حسین سنجری، معاون پژوهشی، برنامه ریزی و نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در گفت‌و‌گو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اشاره به اضافه‌ی تدریسی 36/0 درصدی فرهنگیان استان تهران علاوه بر تدریس موظفی تعریف شده‌ی قانونی فرهنگیان اظهار کرد:‌با توجه به شرایط موجود، در مبحث خروجی نیروی انسانی فرهنگیان در استان تهران، سیاست انقباضی را سرلوحه کار خویش قرار داده‌ایم و در عرصه ورود نیروی انسانی نیز سیاست پذیرشی را مورد توجه قرار داده‌ایم.

وی در ادامه افزود: از دیگر اولویت‌های ما در حوزه آموزشی استان تهران، جلوگیری از بدون معلم بودن کلاس‌ها است و در این راستا نهایت تلاش خویش را به کار می‌بندیم تا علاوه بر پر شدن کلاسها، نیروی انسانی مورد نیاز مدارس و کلاس‌ها به نحو هر چه مطلوبتری تامین شود.

سنجری در پایان تصریح کرد: با همدلی ، همگرایی و همیاری همه جانبه‌ای که در مجموعه آموزش و پرورش استان تهران جاری و ساری است افق روشن و درخشانی را برای استان تهران پیش بینی می‌کنیم و به حول و قوه الهی روند موفقیت‌آمیز رشد و توسعه علمی استان تهران همچون گذشته استمرار خواهد یافت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار