سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از تخریب دیوارهای یک ساختمان متروکه و نجات 3 تن در این حادثه خبر داد.

آوار ساختمان متروکه بر سر 3بی‌خانمانجلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در گفتگو  با  خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران ، در تشریح جزئیات این حادثه اظهار داشت: ساعت 7:14 دقیقه صبح امروز در پی تماس شهروندان با سامانه 125 مبنی بر  تخریب بخشی از دیوارهای یک ساختمان قدیمی بلافاصله ستاد فرماندهای آتش نشانی تهران 3 ایستگاه آتش نشانی ا عازم محل حادثه در خیابان شهید پرندی، خیابان هاشمی کرد.

وی ادامه داد: محل حادثه ساختمان قدیمی یک طبقه متروکه بود که این ملک به محلی برای تجمع افراد بی خانمان تبدیل شده بود و به یکباره بخشی از دیوارهای این ساختمان متروکه بر سر 3 مرد آوار شد.

ملکی افزود: آتش نشانان بلافاصله پس از حضور درمحل محبوس شدگان را از زیر آوار نجات و تحویل عوامل اورژانس دادند و سپس محل را ایمن سازی و ساختمان مذکور را تحویل عوامل شهرداری و انتظامی دادند.

به گفته این مقام مسئول در آتش نشانی این حادثه بدون هیچ تلفات جانی به پایان رسید و آتش نشانان در ساعت 8:52 دقیقه به ایستگاه‌های خود بازگشتند.



انتهای پیام/
برچسب ها: هاشمی ، متروکه ، آوار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار