«حبیب دهقان نسب» بازیگر سریال «فوق سری» گفت: «فوق سری» یکی از پر مخاطب ترین سریال های تلویزیونی خواهد شد و خاطره‌ی «خواب و بیدار» را در ذهن مخاطبان زنده خواهد کرد.

حبیب دهقان نسب، بازیگر سینما در گفتگو با خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران در خصوص آخرین وضعیت فوق سری و ایفای نقشش در این سریال گفت: در این اثر نقش احمد نادری سرهنگ نیروی انتظامی را بازی می کنم؛ من و فخیم زاده نقش دو سرهنگی را بازی می کنیم که در پی دستگیری یک باند قاچاق مواد مخدر هستند و در نهایت هم به هدفشان می‌رسند.

وی افزود: فوق سری پنجمین کار من و فخیم زاده است و همیشه کار با این کارگردان را دوست دارم فخیم زاده افزون بر کارگردانی اشراف کاملی به بازیگری دارد و به خوبی می تواند به بازیگرانش کمک کند.

بازیگر سریال خواب و بیدار اظهار داشت: فوق سری کاری پلیسی با موقعیت‌هایی طنز است که فکر می‌کنم با توجه به شناختی که مخاطبان از سریال های مهدی فخیم زاده دارند و استقبال خوبی که از "ساختمان 85 "و "حس سوم" به عمل آمد این اثر کار پر مخاطبی از کار در بیاید.

وی ادامه داد: فوق سری از پرمخاطب ترین سریال های تلویزیونی خواهد شد و خاطره‌ی خواب و بیدار را در ذهن مخاطبان زنده خواهد کرد زیرا قصه، عوامل و بازیگران آن شباهت های زیادی به هم دارند تصویر برداری این سریال نیز  حداکثر تا 10 روز دیگر به پایان می‌رسد.

دهقان نسب در خصوص آرزویش برای سینما و تلویزیون در سال 94 عنوان کرد: امیدوارم در سال 94 یکسری خط قرمزهای بیهوده از فیلم‌ نامه ها و دیگر بخش‌های فیلم سازی مان برداشته شود و تهیه کنندگان  و کارگردانان بتوانند با ساخت کارهای بهتر مخاطبان را بیشتر به سمت سینما و تلویزیون بکشانند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم زحمات 7 ماهه‌ی گروه فوق سری در نوروز 94 به بار بنشیند و مردم از دیدن این سریال لذت ببرند.

 گفتنی است؛ سریال فوق سری به تهیه کنندگی حبیب الله کاسه ساز و کارگردانی مهدی فخیم زاده ایام نوروز 94 از شبکه یک سیما به روی آنتن خواهد رفت.

این سریال در ژانر پلیسی و با موقعیت‌های طنز قصد دارد موضوع قاچاق مواد مخدر را به تصویر بکشد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۶ ۱۸ فروردين ۱۳۹۴
ضعیف بود ... زنان شهرستانی هم چادر رنگی توشهر نمبوشن
آخرین اخبار