فرمانده انتظامی استان فارس گفت: با تلاش مأموران مبارزه با مواد مخدر استان فارس یك باند مواد مخدر منهدم و بیش از یك تن تریاك كشف شد.

جاسازی یک تن تریاک در غلطک/ دو خودرو محموله بزرگ مواد مخدر را اسکورت می‌کردندبه گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، سردار گودرزی فرمانده انتظامی استان فارس گفت: در پی تشدید مبارزه با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر، مأموران مبارزه با مواد مخدر استان صبح امروز باندی را كه به صورت گسترده اقدام به تهیه و توزیع مواد مخدر می كردند، شناسایی كردند.

سردار " احمد علی گودرزی" ادامه داد: مأموران با زیر نظر قرار دادن اقدامات این باند و با همكاری مأموران مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان یك دستگاه خودرو تریلر حامل بار غلطك را در محور ورودی شیراز از سمت اصفهان متوقف كردند.

وی تصریح كرد: در بازرسی از این تریلی بیش از یك تن تریاك كه به صورت پیچیده ای در غلطك جاسازی شده بود، كشف شد.

فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینكه دو دستگاه خودرو سواری تندرو كه محموله را همراهی می كردند نیز در این عملیات توقیف شدند، افزود: در این خصوص شش متهم دستگیر شدند.

سردار " گودرزی" گفت: از ابتدای سال جاری تا كنون قریب به 37 تن مواد مخدر در استان فارس كشف شده است.

این مقام انتظامی در پایان با بیان اینكه مواد مخدر بلای خانمان سوزی می باشد، افزود: مأموران انتظامی استان فارس به شدت با قاچاقچیان و سوداگران مرگ برخورد قانونی انجام خواهند داد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۱ ۲۳ اسفند ۱۳۹۳
دست مامورین درد نکنه ،
آخرین اخبار