شریف در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد

دیدار با "عارف" پس از تعطیلات عید/ اعلام لیست اعضای شورای مرکزی "کانون همبستگی"

دبیرکل کانون همبستگی دانشجویان و فارغ‌التحصیلان گفت: بعد از پایان تعطیلات عید، اعضای شورای مرکزی دیدارهایی را با برخی بزرگان خواهند داشت؛ نمی‌خواهم از شخص خاصی نام ببرم ولی به دلیل آنکه اکثر اعضای کانون در انتخابات 92 عضو ستاد آقای عارف بودند، به احتمال زیاد به دیدار وی خواهیم رفت.

"احمد شریف" دبیرکل کانون همبستگی دانشجویان و فارغ‌التحصیلان در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه کنگره تشکل متبوعش روز 13 اسفندماه در هتل المپیک تهران برگزار شد، عنوان کرد: در بخشی از این کنگره تغییر و اصلاح اساسنامه کانون صورت گرفت؛ 70 تا 80 درصد اساسنامه دچار تغییر شد و بر طبق اساسنامه جدید انتخابات شورای مرکزی و دبیرکل انتخاب شدند.

وی در ادامه اظهاراتش و پیرامون جزئیات انتخابات کنگره کانون همبستگی گفت: بنده به همراه آقایان "کسروی"، "سلیم‌نژاد"، "آهی"، "میرباقری"، "زارعیان"، "رستمی"، "رضایان" و "احمری" به عنوان اعضای اصلی شورای مرکزی و آقایان "احد رضایان"، "پیروی"، "بختیار" و خانم "مروتی" به عنوان اعضای علی‌البدل شورای مرکزی و آقایان "سبحانی"، "منطقی" و "لک" به عنوان اعضای اصلی هیئت بازرسی و همچنین آقایان "مرادیان" و "بالسینی" به عنوان اعضای علی‌البدل هیئت بازرسی انتخاب شدند.

وی با اشاره به اینکه اولین جلسه شورای مرکزی بعد از کنگره، روز دوشنبه هفته جاری تشکیل شد، گفت: بحث غالب مطرح شده در این جلسه، حول مسأله چگونگی ورود به انتخابات سال آینده بود.

شریف در خصوص عضویت کانون همبستگی در شورای هماهنگی جبهه اصلاحات گفت: شورای هماهنگی برای پذیرش عضویت، شرطی را مبنی بر برگزاری کنگره گذاشته است. ما نیز بر همین اساس و با برگزاری کنگره، درخواست عضویت خود را در آینده برای این شورا ارسال خواهیم کرد.

شریف در ادامه با عنوان این مطلب که کانون همبستگی در دو "جبهه اصلاح‌طلبان" و "جبهه تدبیر و توسعه ایران اسلامی" عضویت دارد، خاطرنشان کرد: در جبهه اصلاح‌طلبان مسئولیت کمیته سیاسی و دبیری و همچنین در جبهه تدبیر و توسعه وظیفه کمیته سیاسی و سخنگویی بر عهده کانون همبستگی قرار دارد.

وی با ذکر این نکته که کانون همبستگی در 27 استان فعالیت دارد، گفت: به دلیل مشکلات مالی هنوز نتوانسته‌ایم به صورت جدی و گسترده فعالیت کنیم که امیدوار هستیم با نزدیک شدن به موعد انتخابات، بتوانیم به شکل همه‌جانبه در صحنه حضور داشته باشیم.

دبیرکل کانون همبستگی دانشجویان و فارغ‌التحصیلان پیرامون برنامه‌های این مجموعه در سال جدید اظهار داشت: بعد از پایان تعطیلات عید، اعضای شورای مرکزی دیدارهایی را با برخی بزرگان خواهند داشت؛ نمی‌خواهم از شخص خاصی نام ببرم ولی به دلیل آنکه اکثر اعضای کانون در انتخابات 92 عضو ستاد آقای عارف بودند، به احتمال زیاد به دیدار وی خواهیم رفت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار