لانس آرمسترانگ قهرمان سابق 7 دوره ازمسابقات دوچرخه‌سواری توردو فرانس با بهره‌مندی از حمایت رییس فدراسیون جهانی دوچرخه‌سواری در ْآستانه کاهش دوران محرومیت قرار دارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از دیلی میل برایان کاکسون رییس فدراسیون جهانی دوچرخه‌سواری یکی از حامیان پروپاقرص لانس آرمسترانگ دوچرخه‌سوار آمریکایی که به استفاده از مواد نیروزا در تمامی رقابتهای رسمی متهم شده است و می‌خواهد با میانجی‌گری شرایط کاهش محرومیت مادام‌العمر این دوچرخه‌سوار دوپینگی را فراهم سازد.

هر چند پس از افشای دوپینگ آرمسترانگ تمامی قهرمانی وی در رقابتهای تور دو فرانس از او پس گرفته شد اما رییس فدراسیون جهانی معتقد است محرومیت مادام‌العمر آرمسترانگ تناسبی با محرومیت دیگر ورزشکاران خطاکار و دوپینگی ندارد.

ماده‌ نیروزایی که آرمسترانگ استفاده کرده هیچ تفاوتی با مواد نیروزای دیگر ورزشکاران دو پینگی ندارد و اعمال محرومیت مادام‌العمر برای او خیلی ناعادلانه و زیاد بود.

با توجه به ابتدای آرمسترانگ به بیماری سرطان برایان کاکسون معتقد است او نیاز به درمانهای ویژه داشته و باید شرایط این دوچرخه‌سوار را درک کرد.

در صورتی که میانجی‌گری رییس فدراسیون جهانی به نتیجه برسد آرمسترانگ بار دیگر شانس حضور در رقابتهای رسمی را به دست می‌ْآورد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار