برنامه مناسب برای انجام امور بانکی؛

دانلود کنید: با همراه بانک تجارت بیشتر آشنا شوید

بیشتر افراد برای انجام امور بانکی خود از همراه بانک استفاده می کنند، حال دریچه در این گزارش قصد معرفی و بررسی همراه بانک تجارت را دارد.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ شاید تا چند سال پیش کمتر کسی می توانست فکر کند که بدون نیاز به مراجعه به بانک بتوان کارهای بانکی در هر ساعت از شبانه روز و در مکان های مختلف انجام داد، ولی این امر در حال حاضر با استفاده از اینترنت بانک، همراه بانک، آنی بانک و ... محقق شده است، برای استفاده از همراه بانک کافیست که یک گوشی مجهز به سیستم عامل اندروید، جاوا یا ios داشته باشید تا در عرض چند ثانیه امور بانکی خود را انجام دهید. در این گزارش قصد بررسی همراه بانک تجارت از لحاظ کارایی و طراحی را داریم، خدمت موبایل بانک ویژه تلفن همراه و تبلت از خدمات نوین بانک تجارت است، که در راستای گسترش بانکداری الکترونیکی راه اندازی گردیده است و در بستر پیامک و اینترنت جهت انجام امور بانکی قابل استفاده است، برنامه معرفی شده توسط شرکت عصر دانش طراحی و پشتیبانی می شود و جزو همراه بانک های موفق در سطح کشور از لحاظ طراحی و امکانات بوده است، برنامه بر روی گوشی ها و تبلت ها بشرح زیر نصب می شوند :
گوشی های مبتنی بر جاوا ، اندروید و iOS، البته طبق گفته مسئولین بانک تجارت بزودی نسخه ویندوزفون نیز ارائه خواهد شد، تا کاربرانی که از سیستم عامل ویندوزفون استفاده می کنند به خدمات نوین بانکی دسترسی داشته باشند.
موبایل بانک تجارت علاوه بر ارائه خدمات اصلی موبایل بانک شامل : مشاهده موجودی و گردش، انتقال وجه، خرید شارژ، پرداخت قبوض و انجام امور نیکوکاری، مسدودی حساب و کارت و ... دارای ویژگی ها خاص خود بشرح زیر است .

از دیدگاه توسعه محصول:

الف. فراهم نمودن بسترتعامل با برنامه های جانبی و تبادل اطلاعات بین موبایل بانک و سایر برنامه ها از جمله :
- اتصال به برنامه های (حسابداری عمومی نیو و مدیر بودجه) و امکان تولید سند براساس تراکنش های مالی موبایل بانک
- اتصال به برنامه قبض پرداز  جهت مدیریت قبوض و پرداخت آن از طریق موبایل بانک
- اتصال به برنامه شباگر جهت تولید شماره شبا و انتقال آن به برنامه موبایل بانک در انتقال وجه پایا
ب. فراهم نمودن بستر استفاده از موبایل بانک تجارت به عنوان درگاه پرداخت :
- یکی از روش های پرداخت در مارکت کندو استفاده از درگاه موبایل بانک می باشد ، سایر درگاه های فروش را نیز می توان به این قابلیت مسلح نمود .
ج. استفاده از زیر ساخت تبلیغات پویا در موبایل بانک تجارت:
- استفاده از زیر ساخت تبلیغات بمنظور اطلاع مشتریان از معرفی برنامه های مفید و کاربردی، طرحها و جشنواره های بانک 
د. در نظر گرفتن یک مارکت فروش برنامه های کاربردی در موبایل بانک تجارت :
- ایجاد یک  ویترین از برنامه های کاربردی برای مشتریان بانک تجارت که از آن طریق بتوانند بدون نیاز به خروج از برنامه Application خریداری نمایند و از طریق موبایل بانک خود نسبت به پرداخت آن اقدام نمایند . 
ه . استفاده از موبایل بانک تجارت برای کلیه دارندگان کارت های شتاب:
- فراهم نمودن بستری برای دارندگان کارت های شتاب که بتوانند بدون آنکه نیازی به افتتاح حساب تجارت داشته باشند، از مزایای موبایل بانک تجارت استفاده کنید

از دیدگاه مشتری :

- در نظر گرفتن قابلیت های متعدد برای سهولت کاربری در موبایل بانک تجارت
- پرداخت آسان قبوض پیامکی و پرداخت قبض با بارکد
- مشاهده نزدیکترین شعبه
- مشاهده سوابق کلیه تراکنش ها 
- سهولت شارژ با تکانک ، مشاهده سوابق شارژ و  بازیابی شارژهای خریداری شده
- امکان ذخیره پیامک های دریافت و پرداخت در سوابق تراکنش  از سایر کانال های بانک تجارت ( از جمله تلفنبانک ؛ اینترنت بانک ، شعب ، .. ) 
- امکان استفاده هم زمان از تبلت و موبایل برای استفاده از همراه بانک
- در نظر گرفتن راهنمای کاربری برای هر صفحه 
- رابط کاربری ساده و خدمت محور، به جای کانال محور( بصورت مثال انتقال وجه جه حساب و چه کارت از یک محل انجام می شود ، شارژ PIN و TOP UP  از یک محل انجام میشود ... )
- در نهایت شعار همراه بانک همه کاره با قابلیت های فوق محقق شده و مشتری را در سطوح مختلف درگیر نموده و بسیاری از نیازمندی های مشتری را بصورت یکپارچه فراهم کرده است


 • دانلود و مشخصات فایل


 • حجم: 3.5 مگابایت
 • نسخه: 2.0.0
 • اجرا در: اندروید 2.1 و بالاتر
 • امتیاز: 

اگر از همراه بانک تجارت استفاده کرده اید، لطفا نظرات خود را درباره این برنامه با سایر کاربران دریچه به اشتراک بگذارید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار