عباسی در همایش اندیشه مقاومت، آینده مستضعفین:

ایدئولوژی وهابیت با صهیونیسم یکی است/ شکست غرب در سوریه از "سورنا" تا "قاسم سلیمانی"

رئیس مرکز بررسی‌های دکترینال گفت: جمعیت وهابیت در کل جهان نزدیک به 4 میلیون نفر است که طبق برنامه‌ریزی‌های سازمان سیا این گروه خون‌خوار می‌خواهد خود را نماینده مسلمانان نشان دهد.

ایدئولوژی وهابیت با صهیونیسم یکی است/ شکست غرب در سوریه از به گزارش خبرنگار دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران، حسن عباسی رئیس "مرکز بررسی‌های دکترینال" در دومین نشست از سلسله نشست‌های مقدماتی مجمع جهانی مستضعفین تحت عنوان اندیشه مقاومت، آینده مستضعفین که در اندیشکده "یقین" برگزار شد با بیان اینکه در حوزه علم مبارزه موضوع جدید صهیونیست‌های مسلمان مطرح شده است که باید بیشتر مورد بررسی قرار گیرد، اظهار داشت: اکنون موضوع جدید صهیونیست‌های مسلمان مطرح شده است تا اندیشه مقاومت را تحت تأثیر قرار دهد زیرا مقاومت اکنون به عنوان یک سبک زندگی مطرح شده است و انسان‌ها نمی‌توانند بدون اندیشه مقاومت زندگی کنند.

وی با بیان اینکه اکنون قرن 21 قرن مقاومت است تصریح کرد: در قرن بیستم سه ایدئولوژی مبنای مقاومت و مبارزه را در جهان تشکیل می‌داد که مهم‌ترین آن‌ها ناسیونالیسم(قوم‌گرایی)، مارکسیسم و فاشیسم بود که این قرن با این سه ایدئولوژی به پایان رسید.

رئیس مرکز بررسی‌های دکترینال ادامه داد: جنبش‌های ملی و علم مبارزه برای استقلال در دوران استعمار تأسی از ناسیلونالیسم گرفته بود و علم مبارزه مارکسیسم در کشورهایی بود که مشکلاتی همچون فیدل کاسترو در کوبا و پاتریس لومامبا که برای احقاق عدالت اجتماعی و کارگری را دنبال می‌کند که در آسیا مبارزه مبتنی بر مارکسیسم بوده است و ایدئولوژی فاشیسم نیز در ایتالیا، اسپانیا و بیشتر در اروپا بوده که در جنگ جهانی دوم شکست خورد و کنار رفت.

عباسی اظهار داشت: در قرن بیستم در بعضی از حزب‌ها همچون حزب بعث عراق علم مبارزه باهم تلفیق می‌شد و حزبی را تشکیل می‌داد که در سیر بحث عراق ناسیلونالیسم و مارکسیسم باهم تلفیق شدند و حزبی را تشکیل دادند که جریان حزب نازی نیز به همین منوال ترکیب مبارزه ناسیونال و مارکسیسم.

وی با بیان اینکه در قرن بیست و یک علم مبارزه تغییر پیدا کرد بیان داشت: در قرن بیست و یک شیوه مبارزاتی لیبرالیسم، صهیونیسم و اسلام ناب محمدی(ص) شکل گرفت.

رئیس مرکز بررسی‌های دکترینال در رابطه با علم مبارزه لیبرالیسم گفت: این علم مبتنی بر انقلاب مخملی و رنگی است تا تحولی در یک کشور ایجاد کند همچون اوکراین، ازبکستان و گرجستان که این موضوع را در کشورهایی همچون ایران و لبنان نیز تلاش کردند اما به نتیجه‌ای نرسیدند.

عباسی ادامه داد: ارزش‌های لیبرالیسم مبتنی بر حقوق بشرند آمریکایی ها دنبال می‌کنند اما این موضوع دروغ است از همین‌رو کشورهای غیر دموکرات همچون اعراب حاشیه خلیج فارس از این موضوع حمایت می‌کنند که این‌ نشان دهنده کذب بودن این مدعا است.

وی در ادامه اشاره‌ای به شیوه مبارزه صهیونیست داشت و تصریح کرد: این شیوه نخست دارای شکل یهودی بود و بعد از آن به شکل مسیحی و اسلامی تغییر شکل داد. که ما باید بدانیم در این تغییر شکل‌ها تفاوتی نیست و تمامی اهدافشان اهداف گونه‌های صهیونیستی یکسان است.

رئیس مرکز بررسی‌های دکترینال افزود: صهیونیست مسیحی در زمان جرج بوش بیشتر دیده شد که نشان داد با حمله به عراق و افغانستان دنباله‌روی خصومت هستند.

عباسی بیان داشت: صهیونیست‌های اسلامی اهدافشان با صهیونیست‌های یهودی و مسیحی یکی است و اقداماتشان همجون صهیونیست‌ها وحشیانه بوده که اکنون داعش همان صهیونیست مسلمان بوده است.

وی اشاره‌ای به انهدام برج‌های دوقلوی آمریکا داشت و گفت: روز نخست اعلام شد که برج‌های دوقولی آمریکا و القاعده منحدم کرده ما به صراحت با بیان 14 دلیل این موضوع را نقد کردیم زیرا امکان ندارد درخاک آمریکا گروه چریکی دست به این چنین کاری بزنند و حتی آرتولیویر یکی از کاندیداهای ریاست جمهوری آمریکا بود که فیلم عملیات ترور را ساخت تا نشان دهد این موضوع تنها بهانه‌ای برای حمله به خاورمیانه بوده است.  

وی با بیان اینکه تاریخ غرب نشان از بهانه جویی و بعد حمله آنها را دارد داشت و تصریح کرد: همه جنگ‌های غرب این گونه شکل گرفت که آنها نخست طی اقدامی حساب شده و با سناریویی از پیش تعیین شده بهانه‌ای را برای خود ایجاد می‌کردند تا به کشوری حمله کنند در جنگ جهانی اول نیز بهانه آنها ترور ولیعهد اتریش بود، در جنگ جهانی دوم اشغال منطقه سبط توسط آلمان بود و بهانه ورود آمریکا به جنگ جهانی دوم حمله ژاپن به یک جزیره نزدیک به آمریکا بود از همین‌رو متوجه آن می‌شویم که اتفاق رخداده در یازدهم سپتامبر نیز کاملا ساخته شده از طرف آمریکا بوده است.

رئیس مرکز بررسی‌های دکترینال افزود: نوراد فرمانده عالی هوا فضای آمریکای شمالی است که با قدرت زیادی که دارد امکان هواپیما ربایی نیست و هیچ کس نمی‌تواند در آن کشور دست به چنین اقدامی بزند لذا آمریکایی‌ها دروغ 11 سپتامبررا مطرح کردند تا بتوانند افغانستان را اشغال کنند که در این 13 سال نیز درآن کشور هیچ اقدامی را انجام ندادند.

عباسی با اشاره به اینکه ما مفهومی به نام داعش را به رسمیت نمی‌شناسیم و آنها همان صهیونیسم مسلمان هستند گفت طی این چند ساله در جنگ‌های 33 روزه 2006، 22 روزه سال 2008، 8 روزه سال 2011 و نبرد 51 روزه غزه در تابستان 2014 که در مجموع حزب‌الله لبنان، حماس و جهاد اسلامی 114 روز با رژیم صهیونیستی جنگیدند و 10 هزار راکد را به اراضی اشغالی شلیک کردند به هیچ عنوان القاعده، داعش، النصره و امثال این‌ها اقدامی برای دفاع از مسلمین صورت ندادند که این نشان از صهیونیستی بودن آن‌ها دارد.

وی اشاره‌ای به جنگ تابستان سال 2014 اسرائیل حماس داشت و گفت: این جنگ 51 روزه در زمانی رخ داد که افکار عمومی متوجه جام جهانی و اقدامات داعش و ورود این گروهک تروریستی به عراق بود که تمام این‌ها نشان از سناریوسازی‌ قوی برای ضربه زدن به اسلام را دارد.

رئیس مرکز بررسی‌های دکترینال ادامه داد: علم مبارزه داعش همان اسلام صهیونیستی و یهودیت صهیونیستی است و تمامی اقداماتشان به صورت خشونت عریان صورت می‌گیرد، برای مثال 400 سال پیش در اروپا جنگ مذهبی رخ داد و در یک شب 8 هزار نفر کشته شدند که بعد از آن جنگ مذهبی 30 ساله‌ای را راه انداختند تا مردم اروپا دین را کنار بگذارند.

عباسی اظهار داشت: آمریکایی‌ها صهیونیست‌ها، فرانسوی‌ها و انگلیسی‌ها در صدد آن هستند که جنگ مذهبی 30 ساله‌ای را در بین مسلمانان بیاندازند تا  نفرت از دین بین مردم بوجود آید و نسل‌های جدید دین را کنار بگذارند.

وی اشاره‌ای به تفرقه‌افکنی انگلیسی‌هادر بین شیعیان داشت و تصریح کرد: MIC نخستین سازمانی بود که صهیونیست مسلمان شیعه را برای تفرقه و نفاق ایجاد کرد که ما آنان را تحت عنوان شیعیان انگلیسی می‌شناسیم و با ایجاد کانال‌های تلویزیونی در تلاش‌ هستند تا شیعیان را از درون متلاشی کنند.

رئیس مرکز بررسی‌های دکترینال ادامه داد: نیتی که آمریکا، اروپا و بخصوص رژیم صهیونیستی دنبال می‌کند گروهی به نام داعش را به جان جهان اسلام بیاندازند تا اسلام را از بین ببرند از همین‌رو برخی کشورهای غربی و بخصوص عربی زندانیان اعدامی و حبس ابدی خود را با ضمانت آزاد می‌کنند تا در صف داعش در عراق و سوریه قرار گیرند.

عباسی با بیان اینکه داعش با سناریورسازی‌های صورت گرفته توسط غرب نخست سر یک انگلیسی را برید و بعد سر افرادی از ژاپن، کره و آمریکا را برید یادآور شد: زمانی که داعش سر 21 نفر مسیحی مصری را در لیبی از تنشان جدا کرد، برآن صحنه 5 دوربین به شکل حرفه‌ای و هالیوودی از آن صحنه فیلمبرداری کردند و در 11 سپتامبر نیز ما شاهد فیلمبرداری 14 دوربین از زوایای مختلف بودیم تا به نوعی برای مردم جهان تکان دهنده باشد که تمام این‌ها گواه بر سناریوسازی آنها علیه اسلام دارند.

وی با بیان اینکه علم مبارزه همان علم اسلام ناب است، تأکید کرد: علم مبارزه اکنون همان اقدامات حزب‌الله لبنان است و با توجه به اینکه اکنون 400 جنبش چریکی در تمام جهان حضور دارند خوش‌نامترین، مردمی و مقتدرترین بین آنان حزب‌الله لبنان است.

رئیس مرکز بررسی‌های دکترینال ادامه داد: حماس و جهاد اسلامی نیز با پشتوانه و تکیه بر حزب‌الله لبنان توانستند مقابل اسرائیل بایستند و گنبد آهنین این رژیم که یکی از قدرتمندترین سامانه‌ها بود را با موشک‌های فجر ناتوان کرد.

عباسی افزود: اکنون رژیم صهیونیستی به دنبال اسلام هراسی نیست و تنها به دنبال اسلام ستیزی است، از همین‌رو باید واژه اسلام‌ستیزی جایگزین واژه اسلام‌هراسی شود زیرا دقیقا آنان با اسلام سر جنگ دارند.

وی با بیان اینکه آمریکایی‌ها داود اغلو را بزرگ‌ترین افراطی ترکیه می‌دانند، اظهار داشت: این فرد آدمی خون‌خوار است و می‌خواهد امپراطوری عثمانی را احیا کند، از همین‌رو سرویس اطلاعات ترکیه تحت عنوان MIT در تلاش بود که در تجزیه عراق و سوریه کمک شایانی به آمریکایی‌ها و رژیم صهیونیستی کند.

رئیس مرکز بررسی‌های دکترینال افزود: تاکنون بیش از 200 هزار نفر از مردم سوریه در این کشور کشته شدند و در عراق نیز به واسطه الگوبرداری از حزب‌الله لبنان و فتواهای مرجعیت شیعه پای کار آمدند از همین‌رو ناتو در سوریه و عراق شکست خورد. 

عباسی خبرداد: اکنون آفریقایی‌ها نیز برای سرکوب گروه تروریستی بوکوحرام از ایران تقاضای کمک کرده‌اند تا  در این امر به آن‌ها یاری دهد.
 
وی اشاره‌ای به اتفاقات یمن داشت و تصریح کرد: عربستان اکنون میدان‌دار رفتارهای خشومت‌آمیز در جهان است اما باید بدانیم ایدئولوژی وهابیت با صهیونیسم یکی است و باید بین وهابیت و اهل سنت فرق بگذاریم.

رئیس مرکز بررسی‌های دکترینال تأکید کرد: جمعیت وهابیت در کل جهان نزدیک به 4 میلیون نفر است که برنامه‌ریزی‌های سازمان سیا این گروه خون‌خوار می‌خواهد خود را نماینده مسلمانان نشان دهد. 

عباسی با بیان اینکه همه انفجارها در عراق به طراحی سازمان سیاه صورت گرفته است یادآور شد: طارق‌الهاشمی با کمک بندر بن‌سلطان و برنامه‌ریزی‌های سازمان جاسوسی سیا در صدد آن بود که عراق را تجزیه کند و شیعیان را در این کشور سرکوب و متلاشی کند.

وی  به بیان استراتژی ما در قبال رویدادهای منطقه پرداخت و اظهار داشت: اکنون ما باید نخست استراتژیمان ایجاد تفاوت بین وهابیت و اهل سنت است و باید روابط گروه‌های تفکیری را با کشورهای حامی حقوق بشر افشا کنیم و با افشار کردن اسلام آمریکایی که همان اسلام ترکیه است در روند آگاه‌سازی جامعه کمک کرده باشیم.

تشریح جزئیات تجزیه غرب آسیا از سوی سازمان جاسوسی سیا

وی با بیان این که مقرر بود که کشورهای منطقه غرب آسیا از سوی آمریکا و هم پیمانانش تجزیه شود، گفت: نخست طبق نقشه‌ای سازمان جاسوسی سیا مطرح کرده بود، مقرر بود ایران و هفت کشور، عراق و سوریه، یمن و لیبی 3 کشور، افغانستان و پاکستان و عربستان 5 کشور و ترکیه 2 کشور تجزیه شود که این طرح را طرح گالیور بزرگ نامیدند تا کشورهای کوچک را بتوانند راحت‌تر اداره کنند، زیرا آمریکا دوست دارد کشورهای منطقه هم چون قطر و امارات کوچک شوند و در خدمت‌شان باشند.

رئیس مرکز بررسی‌های دکترینال با طرح چرایی چرا آمریکا از قاسم سلیمانی خشمگین است، اظهار داشت: ما مقابل طرح تجزیه کشورهای منطقه ایستاده‌ایم و اجازه این اقدام را به آن‌ها نمی‌دهیم زیرا آمریکا با جهان اسلام مشکل دارد و با طرح‌های ترکیه برای نابودی اسلام از لحاظ فرهنگی که این طرح مبتنی طرح‌های اسرائیلی است، درصدد آن است که فرهنگ اسلامی را نیز از بین ببرد.

عباسی یادآور شد: آمریکایی‌ها (غربی‌ها) به دنبال احیای امپراطوری روم هستند، نزدیک به 2070 سال پیش توسط سورنا سردار ایرانی در منطقه سوریه شکست خوردند، به همین دلیل می‌ترسند که دوباره از قاسم سلیمانی شکست بخورند.

وی اشاره‌ای به اقتصاد غرب داشت و گفت: اکنون اقتصاد غرب 57 تریلیون دلار بدهی دارد از همین رو باید بدانید که این موضوع فراتر از اقتصاد کل کشورهای جهان است،‌ زیرا مبلغ اقتصاد کل کشورهای جهان 40 تریلیون دلار است و این موضوع را نیز باید بدانیم که امریکا با 18 تریلیون دلار بدهی یکی از بدهکارترین کشورها است.

رئیس مرکز بررسی‌های دکترینال ادامه داد: به دلیل میزان بالای بدهی آمریکا این کشور مستکبر وارد عراق شد، چون می‌داند عراق 11 درصد سرمایه دنیا یعنی نفت را در اختیار دارد، به همین دلیل است که می‌خواهند کشورها را تجزیه کنند تا منابع آن‌ها را به راحتی غارت کنند.

عباسی در پایان با اشاره به این که طبق تحقیقات و پژوهش‌های انجام شده این بدهی‌ها تا سال 2050 باقی می‌ماند خاطر نشان کرد: تنها راه حل درمان اقتصاد اروپا جایگزین شدن اقتصاد اسلامی به جای اقتصاد بیمار آمریکاست، زیرا اقتصاد آن‌ها بر پایه ربا تشکیل شده است و خود آن‌ها نیز می‌دانند و به این اعتقاد دارند که نظام اقتصادی‌شان در حال فروپاشی است و اسلام الگوی جایگزین لیبرالیسم و کاپیتالیسم است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار