کرم‌های اسید میوه مخلوطی از فرآورده‌های مختلف میوه‌ای هستند و می‌توانند در شادابی و زیبایی پوست صورت کمک کنند.

احسانی متخصص پوست و مو در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران گفت: کرم‌های اسید میوه کرم‌هایی هستند که لایه‌های سطحی پوست را بر می‌دارند این کرم‌ها امروزه در بازار به فراوانی وجود دارد و حالا اگر فرد برود و حتما ماسک میوه متنوع را بخرد آن چنان  زیاد مهم نیست.

وی بیان کرد: کرم‌های اسید میوه مخلوطی است از در واقع فرآورده‌های مختلف اسیدهای میوه که مخلوط شده‌اند و بهتر و مناسب‌تر می‌توانند در درمان ضایعات پوستی و در شادابی پوست صورت موثر باشند ولی اینکه دو هفته فرد مصرف کند و نتیجه بگیرد چنین چیزی وجود ندارد. 

احسانی در ادامه عنوان کرد: حال ماسک‌هایی وجود دارد که به سرعت می‌تواند ضایعه‌های سطحی پوست را بر دارد و با هر عنوان اسیدهای میوه وجود دارد ولی این ماسک‌ها درمان آن‌ها مقطعی هستند به عبارتی درمان و اثر آنها یک روزه و دو روزه می‌باشد. 

این متخصص پوست و مو در پایان خاطر نشان کرد: اگر فرد بخواهد نتیجه‌ی پایا و دائمی تری داشته باشد و فرد از کرم‌های اسید میوه به صورت طولانی مدت استفاده کند و این کرم‌های اسید میوه هم محلول آنها وجود دارد هم ژل و هم کرم‌های آن‌ها فرد می‌تواند از آن‌ها استفاده کند. 
مصرف کرم‌های اسید میوه معمولا هفته‌ای دو سه بار می‌باشد ولی به دفعات مصرف‌آنها کمتر می شود. 




انتهای پیام/ 

برچسب ها: کرم پوست ، نوروز ، زیبایی ، میوه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار