«داود توحید پرست» در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

فیلم‌های گیشه‌ای سبب رونق صنعت سینمای هستند/ «جت» یک پروژه‌ی سخت خیابانی است

کارگران سینما گفت: از مسئولین فارابی خواهش می‌کنم به جای مشارکت در ساختمان فیلم‌ها به فیلم‌های پروانه دار وام دهند.

داوود توحید پرست، کارگردان سینما در گفتگو با خبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران در خصوص وضعیت پروژه "جت" گفت: در حال حاضر منتظر وامی هستیم که قرار است فارابی به ما بدهد و به محض دریافت وام، پروژه‌ی "جت" کلید می‌خورد.

وی در ادامه افزود: با بازیگران مطرح زیادی برای بازی در این فیلم صحبت کرده‌ایم و قرار است با تعدادی از آنها مناسب با بودجه‌مان قرار داد ببندیم.

این کارگردان اظهار داشت: فیلم حجت قصه‌ی زندگی متفاوت 2 برادر است که هر دو مهندس مکانیک هستند، این پروژه با ژانر ملودرام اجتماعی لوکیشین‌هایی در پیست اتومبیل رانی دارد و در کل فیلم حجت یک پروژه‌ی سخت خیابانی خواهد بود.

وی ادامه داد: در اساسنامه‌ی فارابی آمده است که مسئولان آن باید به جای مشارکت در ساختن فیلم و تولید آن به فیلم‌های دارای پروانه نمایش وام دهد.

من از مسئولان فارابی و همکار‌انشان خواهش می‌کنم فیلم‌هایی که پروانه‌ی نمایش دارند را درجه بندی کرده و متناسب با سطح آنها وام دهند، این موضوع سبب می‌شود سینمای مستقل رشد کند و افراد زیادی شاغل شوند.

توحید پرست در پایان خاطر نشان کرد: مجری طرح فیلم‌ ما در دیداری که با رئیسان قبلی فارابی داشت شنیده بود که به فیلم‌هایی که گیشه‌ای هستند وام نمی‌دهیم و او گفته بود که اتفاقا باید سخت به این فیلم‌ها وام دهید، اما این فیلم‌ها هستند که صنعت سینما را می‌چرخانند و سبب رونق آن می‌شوند من از مسئولین فارابی خواهش می‌کنم که در ساخت و تولید فیلم‌ها مشارکت نکنند و به فیلم‌های پروانه دار وام دهند، در این صورت است که فیلم بیشتری ساخته می‌شود.


انتهای پیام/

برچسب ها: توحیدپرست ، فیلم ، سینما ، گیشه ، حجت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار