عضو شورای شهر گفت: متاسفانه شاهد ساخت و سازهایی در ارتفاع 1800متر در منطقه 2 هستیم.

به گزارشخبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، ابوالفضل قناعتی عضو شورای شهر تهران در جلسه علنی امروز با ارائه تذکری در خصوص ساخت و سازهای غیر مجاز اظهار کرد: در بازدیدی که اخیرا از منطقه دو داشتم شاهد ساخت و سازهای غیر مجازی در ارتفاع 1800متر بودم که باید این مسئله مورد بررسی قرار گیرد و شهرداری این موضوع را در دستور کار خود قرار دهد.
وی ادامه داد: اگر شهردار تهران از این موضوع اطلاع داشته باشد و اقدامی انجام نداده باید حکم اخراج او صادر شود.
در ادامه سخنان قناعتی عباس شیبانی عضو دیگر شورا نیز در این خصوص تذکر داد که باید این ساخت وسازهای غیر مجاز در منطقه تخریب شود.

قناعتی در تذکر دوم خود به پروژه بهرود(هتل اسپیناس)اشاره کردوگفت: پروژه بهرود که به نام هتل اسپیناس در محله سعادت آباد روی خط 1800متر و همچنین روی گسل زلزله ساخته می‌شود باید مورد پیگیری از جانب مسئولان قرار گیرد.

وی افزود: کمیسیون ماده 5 شانزده طبقه به این پروژه اختصاص داده و 3 طبقه منفی هم برای پارکینگ در نظر گرفته است اما نکته مهم این است که تابلوی هتل اسپیناس به نام پروژه دیگری در آنجا مستقر شده و تعداد طبقات آن بر روی تابلو درج نشده است و تابلو مشخصات ساختمان دو طبقه در شهرآرا را نشان می دهد که این تخلف است.

قناعتی در پایان گفت: اگر شهرداری از این تخلف اطلاع داشته باشد و اقدامی انجام ندهد عین بی قانونی است و باید با شهردار برخورد شود به خصوص که اجازه ساخت استخر روباز در طبقه شانزدهم داده شده است که این سازه مقاومت کافی برای این استخر رو باز را ندارد که این ساخت‌ ساز های غیر مجاز در منطقه 2 باید مورد بررسی و پیگیری قرار گیرد.

انتهای پیام/ 
برچسب ها: شورا ، قناعتی ، ساخت وساز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
صباغی
۱۷:۵۵ ۰۳ فروردين ۱۳۹۴
ساخت وساز های بالای یادگار امام همه اش غیر اصولی می باشد ودر مکانی نا مناسب وبا مصالح بی کیفیت
آخرین اخبار