رئیس هیئت جودو و کوراش استان تهران گفت: هیئت جودو تهران ریالی به کسی پول نداد ولی همه به ما کمک کردند و قصد دارین لیگ تهران را راه اندازی کنیم.

گزینه روی میز ما همدلی ودوستی است/در جودو تهران، ریالی به کسی پول ندادیمداود بلوطی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: قصد داریم لیگ تهران را راه اندازی کنیم که تاکنون 30 تیم اعلام آمادگی کرده‌اند که در بخش نونهالان و نوجوانان این لیگ را راه اندازی خواهیم کرد ولی در خصوص تعداد تیم ها هنوز تصمیم نگرفته ایم. 
 
وی در ادامه افزود: اتفاقاتی که در سال 93 برای جودو تهران افتاد به همت همه پیشکسوتان، مربیان و جودوکاران بود و اگر موفقیتی حاصل شد تلاش این عزیزان بود و اگر ضعفی بود از مدیریت من بود ولی در کل سال خوبی برای تهران بود. 
 
بلوطی در ادامه تصریح کرد: گزینه روی میز ما وفاق، همدلی و دوستی است و از همه اهالی جودو تهران نیز می خواهم در سال 94 همین طور عمل کنند و یکدلی اهالی جودو را به همه نشان دهند. 
 
رئیس هیئت جودو استان تهران افزود: 24 هیئت تابعه در جلسه پایان سال که در تهران برگزار شد حضور داشتند و ما هم عملکرد سال 93 را اعلام کردیم طی این عملکرد تهران با کسب 3 طلا و 2 برنز در مسابقات کشوری بزرگسالان قهرمان شد در بخش جوانان نیز با 5 فینالیست توانستیم قهرمان کشور شویم، 11 مسابقه استانی در بخش مردان و 2 مسابقه استانی در بخش بانوان را برگزار کردیم و در 28 مسابقه در سطح کشوری حضور داشتیم. 
 
بلوطی همچنین اظهار داشت: فدراسیون و اداره ورزش و جوانان در این موفقیت به ما کمک کردند ما ریالی به کسی پول ندادیم ولی همه به ما کمک کردند که این وفاق و همدلی را نشان می دهد و من هم عضو کوچکی از این خانواده هستم که اگر در سال آینده در این سمت بودم این وفاق و همدلی را بیشتر می کنم و اگر هم نبودم کمک خواهم کرد. 
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: من از فدراسیون جودو و کوارش انتظار دارم در سال 94 به هیئت ها کمک بیشتری کنند تا بتوانیم این موفقیت ها را ادامه بدهیم. 
 
انتهای پیام/
برچسب ها: بلوطی ، جودو ، کوراش ، تهران ، رئیس ، پول
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار