فرمانده انتظامی استان البرز از متلاشی شدن 2 باند سرقت در این استان خبر داد.

دزد طلافروشی در کمین ماموران فداکار دستگیر شد/ تیراندازی برای سرقت یک مشت طلابه گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، سردار بخشعلی کامرانی صالح ظهر امروز در جمع خبرنگاران به تشریح چند عملیات ویژه پلیسی که منجر به متلاشی شدن باند سرقت شده است، پرداخت و گفت: چندی پیش فردی با تهیه اسلحه کمری و با برنامه‌ریزی قبلی وارد یک واحد طلا‌فروشی در کرج می‌شود.

فرمانده انتظامی البرز ادامه داد: وی خود را خریدار معرفی می‌کند،‌ اما در لحظه ورود به طلافروشی به دلیل حضور مشتریان، نقشه شوم خود را با تاخیر اجرا می‌کند.

کامرانی صالح افزود: پس از خروج مشتریان این فرد با استفاده از سلاح گرم،‌ فروشنده را تهدید و یک تیر نیز به صورت بی هدف شلیک کرده و با سرقت 300 الی 400 گرم طلا پا به فرار می‌گذارد.

وی تصریح کرد: به دلیل اطلاع مردم محل از این سرقت،‌ این سارق در زمان فرار 2 تیر هوایی دیگر شلیک کرده و از محل متواری می‌شود.

فرمانده انتظامی استان البرز افزود: از آنجایی که سارق فوق از توان ماموران پلیس بی‌اطلاع بود، نمی‌دانست که در کمتر از 50 ساعت در کمین ماموران فداکار نیروی انتظامی قرار گرفته و دستگیر می‌شود.

کامرانی صالح گفت: بلافاصله پس از اعلام سرقت، دستگیری وی در دستور کار قرار گرفته و با انجام کارهای فنی و تخصصی، سارق در مخفیگاه خود دستگیر می‌شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار