رئیس آموزش و پرورش شهرستان ملارد گفت: بازگشایی کانون شهدای فرهنگی برای دانش آموزان دختر و پسر در مقاطع ابتدایی از اولویت‌هایی بود که خوشبختانه محقق و عملیاتی شد .

محمد قادری تفرشی رئیس آموزش و پرورش شهرستان ملارد در گفت‌وگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  ، با اشاره به غیر فعال بودن کانون پرورشی و فکری در حوزه آموزش و پرورش شهرستان ملارد در طول 5سال گذشته اظهار کرد: یکی از اولویت‌هایی که به صورت جدی در برنامه‌های آموزش و پرورش ملارد لحاظ شد فعال نمودن و بازگشایی کانون شهدای فرهنگی برای دانش آموزان دختر و پسر(مقاطع ابتدایی) در سطح شهرستان ملارد بود که خوشبختانه محقق و عملیاتی شد.

وی در ادامه افزود: با انتقال شاخه‌های معاونت پرورشی به ساختمان جدید،‌شاهد حضور پررنگ دانش آموزان به منظور طی نمودن دوره‌های هنری همچون مجسمه سازی، نقاشی، سرود، تئاتر و ... هستیم  که به طور یقین زمینه و بستر رشد و شکوفایی استعدادهای دانش آموزان در حوزه‌های اشاره شده به نحو هرچه مطلوبتری تامین می‌شود.

تفرشی در پایان تاکید کرد: مجموعه آموزش و پرورش شهرستان ملارد به منظور ارتقای هر چه بیشتر سطح کمی و کیفی خدمات آموزشی،‌تربیتی و پرورشی در حد توان و امکانات خویش نهایت تلاش خود را به کار می‌بندد تا روند رشد و توسعه عرصه آموزشی شهرستان ملارد که از استعدادهای بالقوه بسیاری نیز برخوردار است با سرعت و شتاب مضاعف طی شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۸ ۱۳ اسفند ۱۴۰۲
لطفا شماره تماس با کانون هم در خدمت نردم بزارید
آخرین اخبار