نواک جوکوویچ و رافائل نادال هر دو در تلاش برای کسب چهارمین عنوان قهرمانی در مسابقات تنیس ایندیانا ولز و رسیدن به رکورد راجز فدر هستند.

جوکوویچ و نادال به دنبال کسب چهارمین قهرمانی در ایندیان ولزبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از اسپورتال، راجرز فدر تنیسور سوئیسی تاکنون 4 مرتبه در مسابقات atp ایندیانا ولز به قهرمانی رسیده است، اما نواک جوکوویچ تنیسور اهل صربستان و رافائل نادال تنیسور اسپانیای هر کدام 3 مرتبه به این عنوان افتخار رسیده‌اند. 

جوکوویچ مرد شماره یک تنیس جهان سال گذشته در ای ن رقابتها به قهرمانی رسید و حالا مدافع عنوان سال قبل خود است او با امید تکرار افتخار سال گذشته وارد آمریکا شد و گفت: احساس خیلی خوبی به مسابقات امسال دارم، از شیوه بازی، روحیه و وضعیت جسمانی‌ام رضایت کامل دارم.

فقط امیدوار هستم بتوانم به همین شیوه ادامه دهم و علاوه بر کسب چهارمین عنوان قهرمانی در  ایندیانا ولز، باقی ررقابت‌های باقیمانده از فصل راهم در همین سطح پشت سر بگذارم.
 
** تقدیر از مرد شماره 2 تنیس جهان
 
به مناسبت پنجاهمین سالگرد برگزاری مسابقات تنیس  ایندیانا ولز از راجرز فدر پر افتخارترین تنیسور این رقابت‌ها تقدیر شد. راجرز فدر مرد شماره 2 تنیس جهان تاکنون چهار مرتبه در ایندیانا ولز به قهرمانی رسیده است. 

وی درباره احتمال کسب پنجمین عنوان قهرمانی گفت: بی صبرانه منتظر هستم به رتبه اول جهانی برگردم ، اما نواک این کار را خیلی سخت کرده است. 

یکی از مهمترین اهداف من در سال 2015 رسیدن به قهرمانی  مسابقات ویمبلرون است، دوست دارم یک بار دیگر این اتفاق شیرین را تجربه کنم.
 
** نادال: قهرمانی ایندیانا ولز به من تعلق دارد
 
رافائل نادال مرد شماره 3 تنیس جهان هم یکی  از مدعیان قهرمانی در مسابقات ایندیانا ولز است. 

نادال با 14 عنوان قهرمانی رقابت‌های گرنه اسلم رسیدن به این خواست را چندان دور از دسترس نمی‌داند به ویژه آنکه همین اواخر توانست قهرمانی مسابقات تنیس آزاد آرژانتین را هم به نام خود ثبت کند. 

نادال گفت: دوران مصدومیت به پایان رسیده من همان رافائل گذشته هستم که در هر رقابتی به قهرمانی می‌رسید، قهرمانی ایندیانا ولز هم متعلق به من است. 

انتهای پیام/
برچسب ها: تیم ، ورزش ، باشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار