سرمربی تیم ملی ژیمناستیک کشورمان که این روزها به همراه تیمش در اردوی کیش به سر می برد،‌گفت: بازیکنان در اردو وضعیت مطلوبی دارند اما هنوز با شرایط ایده آل فاصله داریم.

محمد آذرپی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: برگزاری اردوی کیش فرصت مناسبی برای ما بود تا به آمادگی بیشتری برسیم، خوشبختانه ورزشکاران در وضعیت خوبی هستند اما با شرایط ایده آل فاصله داریم، اردو هم با وجود یک سری کاستی ها درسطح قابل قبولی است. 
 
وی ادامه داد: تمام توان خود را برای مسابقات آسیایی ژاپن که مرداد 94 برگزار می شود گذاشته ایم ولی قبل از آن هم چند وردکاپ برگزار می شود که در صورت قطعی شدن و رفع مشکلات حتما در آن ها شرکت خواهیم کرد از جمله این مسابقات، مسابقات اوکراین،‌وارنای بلغارستان و وردکاپ قطر است. 
 
وی با مطلوب دانستن عملکرد ژیمناستیک در مسابقات آسیایی اینچئون گفت: با وجود نبود امکانات کافی نتایج خوبی در اینچئون کسب کردیم، بعد از بازیهای آسیایی با نشستی که با سجادی داشتیم قرار شد امکانات بیشتری برای  ژیمناستیک فراهم شود همچنین قرار بود سالنی که در قسمت زیرین فدراسیون در مجموعه انقلاب قرار دارد برای تمرینات و برگزاری کلاسهای داوری و مربیگری تجهیز شود که هنوز این اتفاق نیفتاده است. 
 
آذرپی در پایان صحبت‌هایش به تیم جوانان اشاره کرد و گفت: اگر می خواهیم در بازیهای آسیایی جوانان، صاحب مدال شویم باید بعد از عید کار خود را شروع کنیم و این رده سنی، رده ای است که باید بیشتر در آن سرمایه گذاری کرد. 
 
شایان ذکر است، سومین مرحله اردوی منتخبین ژیمناستیک هنری بزرگسالان با حضور 9 ورزشکار از تاریخ 9 تا 20 اسفند در حال برگزاری است. 
 
انتهای پیام/ 
 
برچسب ها: آذرپی ، کیش ، ژیمناستیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار