نماینده مردم سیستان در مجلس شورای اسلامی گفت: اجرای عملیات انتقال آب با لوله به مزارع کشاورزی منطقه و طرح سد چاه نیمه چهارم از عنایات ویژه و خاص مقام معظم رهبری به منطقه سیستان است.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران زاهدان.، خانم عالی در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان با حضور امام جمعه زابل، جمعی از معتمدان و بزرگان منطقه سیستان به نمایندگی از مردم این منطقه، گفت: سیستان این روزها با معضلی عظیم دست و پنجه نرم می‌کند، موضوعی که دست کمی از یک فاجعه در ابعاد کلان ندارد، خشکسالی‌های پی درپی از یک سو و نامهربانی‌های کشور دوست و همسایه از سوی دیگر، شرایط زندگی برای مردم را آنچنان دشوار کرده که بسیاری از سیستانی‌ها خواستار دیدار با مقام معظم رهبری هستند.
 
وی با اشاره به اینکه نباید در زمینه دیدار با رهبر معظم انقلاب اسلامی تعلل و توقفی وجود داشته باشد، افزود: گروهی از مردم سیستان تقاضای حضور در محضر مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله‏ خامنه‌ای را دارند.
 
وی خاطرنشان کرد: از نماینده ولی‌فقیه در استان سیستان و بلوچستان به عنوان نماینده ولی‌فقیه که سال‌ها در خدمت مردم این استان هست، خواسته می‌شود تا مقدمات این سفر را فراهم سازد.
 
انتهای پیام/ض
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.