اسکوچیچ:

داوران می دانند بازیکنان ما چند اخطاره هستند/به خاطر 30 نفر خوب بازی می کنیم

فولاد نتوانست در بازی با پیکان برنده میدان باشد و تماشاگران کمی که در ورزشگاه حضور داشتند بعد از این بازی علیه اسکوچیچ شعار دادند.

داوران می دانند بازیکنان ما چند اخطاره هستند/به خاطر 30 نفر خوب بازی می کنیمبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، صحبت های اسکوچیچ در نشست خبری بعد از بازی با پیکان را در زیر می خوانید:

داور به چاگو گفت،2 اخطاره هستی

قبل از هر چیزی اجازه بدهید از مساله داوری شروع کنم.درباره پنالتی که روی جماعتی گرفته نشد. اگر این اتفاق برای تیم دیگری می افتاد داور پنالتی می گرفتند. داور به چاگو می گویند دو اخطاره هستی و مواظب باش. خیلی خوشحالم داور حواسش به تمام اتفاقات است.

گل می زنیم تا داوران برای پنالتی بگیرند

خیلی خوب شروع کردیم اما متاسفانه موقعیت هایمان گل نشدند. در نیمه دوم بازیکنان ما با قلب و احساس شان بازی کردند و این مساله باعث شد به پیکان موقعیت بدهند. به هر حال ما هستیم و داوران می دانند که ما بازیکنان چند اخطاره هستند. امیدوارم بازی های بعدی گل بزنیم تا اینکه داوران برای ما پنالتی بگیرند. ما تعداد مان کم است اما قوی هستیم.

از بازیکنان کامل راضی نبودیم

ما خستگی داشتیم و در این بازیکنان خستگی احساس می شد. از بازیکنان راضی هستم اما نه به طور کامل جون به گل نرسیدیم. متاسفانه در هر بازی یک هافبک از دست می دهیم و نبود انصاری ضرر داشت. داورمان می دانند بازیکنان ما چند اخطاره هستند.

به خاطر 30 نفر بهتر می شویم

هواداران واقعی می بیینند ما کار می کنیم. ما دست همه می فشاریم و از همه خواستیم به ما کمک کنند. اینکه بخواهیم درمورد عده کمی که شعار دادند جالب نیست. به خاطر 30 نفری که شعار دادند بهتر بازی می کنیم که آنها را بر اساس انتقاد می گذاریم ونه بر اساس توهین و امیدواریم بهتر شویم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار