هفته 17 لیگ دسته یک به پایان رسید.

مس رفسنجان صدرنشین شد؛ فولاد در راه قهرمانیبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، نتایج حاصل توسط تیم‌های یک دسته یک تغییرات بسیاری در جدول بوجود آورد سیاه جامگان صدر جدولی با باخت مقابل راهیان کرمانشاه صدر جدول را از دست داد و مس رفسنجان مجددا با کسب نتیجه مساوی مقابل شهرداری تبریز با اختلاف یک امتیاز عنوان اول را در هفته 17 کسب کرد از طرفی نفت و پارسه هم امتیازات خانگی را بدست آوردند و فولاد یزد هم آخرین تیمی بود که نگذاشت درگروه ب امتیاز خانگی از دست برود و میهمان‌ها با شکست به خانه بازگشتند.

از طرفی در گروه الف فولاد اهواز حریفش نساجی را در قائمشهر شکست داد و همچنان صدرنشین است و دنبال بالا بردن اختلافش با رقبا است و مس کرمان هم با پیروزی مقابل فجر سپاسی به جایگاه دوم جدول رسید و ایرانجوان با شکست از شهرداری اردبیل نتوانست صعود به پله‌های بالاتر را تجربه کند آلومینیوم و گیتی پسند هم با شکست حریفانشان یک پله صعود کردند.

*مهاجری: هواداران راهیان با برنامه فحاشی کردند

سرمربی سیاه جامگان گفت: واقعا شرایط جوی در کرمانشاه بد بود قبل از شروع بازی با راهیان هواداران این تیم به صورت هماهنگ و برنامه ریزی شده شروع به فحاشی و جو ورزشگاه را خراب کردند به طوریکه اصلا نمی‌شد با آن شرایط تیم را به زمین فرستاد.

وی ادامه داد: خداراشکر می‌کنم با کم ترین امکانات و بودجه ای تیم را از لیگ 2 به لیگ دسته یک آوردم و بدون هیچ چشمداشتی در تیم سیاه جامگان کار کردم و به لطف خدا الان هم شانس صعود به لیگ برتر را داریم در مورد بازی با راهیان هم باید 
بگویم دیداری فیزیکی داشتیم.

*روزبهانی: بازیکن گیتی پسند به مربی ما بی اقرا می‌کرد

علی روزبهانی سرمربی نیروی زمینی گفت: از زمانی که نگذاشتند سربازان ما به میدان بروند نیروی زمینی خیلی ضربه خورد به طوریکه مجبورم در هر هفته بازیکنان را چرخشی در پست‌های غیر تخصصی شان قرار دهم و به طبق عدم تجربه بازیکنان در پست‌های غیر تخصصی باعث می‌شود نتایج دلخواه را بدست نیاوردم.

روز بهانی ادامه داد: در دقیقه 75 بازیکن گیتی پسند به مربی تیم بی احترامی کرد که داور بازی فورا وارد عمل شد و بازیکن خاطی را اخراج کرد.

*دست نشان: چرا وقت اضافه تمام شد فغانی سوت نزد؟

نادر دست نشان سرمربی نساجی مازندران گفت: بازی خوبی داشتیم با فولاد اهواز تا قبل از اینکه گل سوم را دریافت کنیم شرایط به سودمان بود اما با اشتباه خط دفاعی گل سوم را دریافت و در نهایت نتیجه را واگذار کردیم البته در صحنه‌ای از بازی علیرضا فغانی ابوالفضل قربانی را به دلیل خطای خشن اخراج مستقیم کرد اما زمانی که بازیکن فولاد همین خطا داوری بازیکن ما مرتکب شد داور حتی به او کارت زرد هم نداد اما با قطر قاطع به مدافع ما کارت قرمز داد از طرف دیگر هم در نیمه اول در صورتی که هیچ وقت تلف شده‌ای نداشتیم و پس از پایان یک دقیقه وقت تعیین شده فغانی سوت پایان بازی در نیمه اول را به صدا در نیاورد و درآخر همان  نیمه نخست گل خوردیم و شیرازه تیم از هم پاشیده شد تنها نقطه ضعفمان پاس‌های مستقیم حریف به خطوط دفاعی بود و که موفق هم شدند دروازه مان را باز کنند.

*ربیعی: بازیکن ایرانجوان داور را تحریک می‌کرد

مربی شهرداری اردبیل محمد ربیعی گفت: دیروز در فضای خاصی قرار گرفته بودیم که هم بالاتر از سطح ارتفاع و فاصله دمایی زیاد از سرما به گرما شرایط فیزیکی بدن بازیکنان دچار تغییر شده بود و به آب و هوای بوشهر عادت نداشتیم اما روند بازی را به سود خودمان تمام کردیم.

وی افزود: 2 بازیکن تیم‌مان اخراج شدند و 9 نفره امتیاز بیرون از خانه کسب کردیم و به غیرت بازیکنان تبریک می‌گویم.

ربیعی، ادامه داد: بازیکن تیم روی حریف مرتکب خطا شد که  اصلا مهم نبود اما پس از چند ثانیه زمانی که بازیکن ایرانجوان به سمت داور رفت و در گوشش صحبت کرد سلیمانی را با کارت زرد دوم و با تاخیر جریمه کرد جالب اینجاست جباری داور بازی نمی‌دانست بازیکنمان کارت دارد.

*نامجو مطلق: منابع مالی خوبی نداریم

مجید نامجو مطلق سرمربی آلومینیوم گفت: منابع مالی خوبی نداریم و بهتر است مسئولان باشگاه برای بالا بردن روحیه وانگیزه بازیکنان به فکر باشند.

وی افزود: بازی خوبی با تربیت نوین داشتیم و توانستیم سه امتیازی که لازم داشتیم را بدست آوریم و حریف را خاطر گل زود هنگامی که زدیم دست کم گرفته بودیم.

*موسوی: هزینه‌هایمان از تمام تیمهای لیگ یک کم‌تر است

موسوی، سرمربی تیم فولاد اهواز گفت: تیم فولاد اهواز سایه‌ای از فولاد خوزستان است ما هیچ امکانات برتری نسبت به سایر تیم‌های لیگ دسته یک نداریم و بلکه از آنها کم‌تر هم هست و هزینه‌های که می‌کنیم در طول یک سال مبلغ قرارداد سه بازیکن فولاد خوزستان نیست التبه از هواداران تشکر می‌کنم که با توجه به شرایط بازی 90 دقیقه تیم‌شان را تشویق و هیچ بی احترامی به ما نکردند.

*عزیزی: شک وشبه در لیگ یک زیاد است

خداداد غزیزی، سرمربی شهرداری تبریز گفت: بازی با مس تعریفی نداشت کیفیت زمین اصلا خوب نبود و در این چند هفته چوب اشتباهات فردی بازیکنانمان را می‌خوریم. البته یک امتیاز هم خیلی خوب بود که بدست آوردیم و هفته دیگر جبران خواهم کرد.

وی افزود: وضعیت لیگ اصلا خوب نیست و نظارت روی بازیها و تیم‌ها وجود ندارد و این مسائل شک و شبه ایجاد کرده است و امیدوارم مجددا منشور اخلاقی شروع به کار کند و تا زمان علیپور مشکلات کم بود.
عزیزی خاطر نشان کرد: لیگ برتر جذاب شده و تمام تیم‌ها تلاش می‌کنند به بالای جدول برسند. به نظرم از چند تیمی که شانس قهرمانی در لیگ برتر دارند سپاهان شرایطش از همه بهتر است و شانس بیشتر دارد.

*شهرداری اردبیل تیم را پولدار می‌کند

شهرداری اردبیل به مسئولان باشگاه این تیم قول داده که تا قبل از عید بازیکنان را شارژ مالی می‌کند.

گفتنی است، چند هفته‌آی است تیم شهرداری اردبیل با شرایط خاصی رو به رو است و نتوانست پولی به حساب اردبیلی‌ها واریز کند و این بار مسئولان شهرداری وارد عمل خواهند شد.

*حنطه: گل صحیح را داور خطا گرفت

علی حنطه سرمربی راهیان کرمانشاه گفت: چاره‌ای جز شکست سیاه جامگان نداشتیم و با اتحادی که از آشپز تا مدیر عامل و تدارکات ایجاد شده توانستیم به خود باوری بریم و حریفمان را شکست دهیم و امیدوارم این روند هفته‌های آینده هم ادامه داشته باشد.

وی افزود: یک گل صحیح  زدیم اما داور کنار خطا اعلام کرد و اصلا نباید گل مردود اعلام می‌شد.

*پاداش یک میلیونی به کرمانشاهی‌ها

با توجه به پیروزی راهیان کرمانشاه مقابل سیاه جامگان مسئولان باشگاه تصمیم گرفتند نفری یک میلیون تومان به بازیکنان واعضای کادر فنی پرداخت کنند تا روحیه‌ تیم بالا ببرند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار