شهردار منطقه دو تهران از ایمن سازی معابر پرتردد این منطقه خبر داد و گفت: حوزه ترافیک منطقه دو تهران با اجرای طرح های ترافیکی و اصلاحات هندسی افزایش ایمنی تردد در منطقه را رقم زده است.

به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران،عابد ملکی با بیان این مطلب افزود: احداث راستگرد در تقاطع خیابان ایران زمین و خوردین از جمله اقدامات ترافیکی منطقه بوده است.
 
وی اظهارداشت: معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه2 به جهت ارتقای ایمنی حرکت راستگرد و کانالیزه نمودن حرکات عبوری تقاطع  و کاهش تاخیر در تقاطع و همچنین ایجاد سهولت در عبور و مرور، اقدام به احداث راستگرد در تقاطع خیابان ایران زمین و خوردین کرد.
 
ملکی ، نوسازی گاردریل بزرگراه شهید همت غرب به شرق لوپ بزرگراه یادگار امام (ره) شمال را ازدیگر اقدامات ترافیکی در منطقه یاد کرد و گفت: به منظور افزایش ایمنی در بزرگراه شهید همت، معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه2 اقدام به نوسازی و تعویض گاردریل های فرسوده  به طول 250 متر کرده است.
 
شهردار منطقه دو تهران به ایمن سازی رمپ شرق به غرب بزرگراه یادگار امام  (ره) خروجی به بلوار شهرداری ( شهید جوریکی) اشاره کرد و افزود: معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه2 به منظور ایمن سازی معبر فوق اقدام  به نصب 100 مترطول گاردریل و نصب تابلوهای خطر و کاهنده سرعت کرده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار