مدیر مرکز خدمات اجتماعی شهرداری منطقه5 گفت: درختکاری یکی از سنن پسندیده در اسلام است که به کرات نسبت به آن در روایات تاکید شده است.

محمد مهدی قشقایی مدیر مرکز خدمات اجتماعی شهرداری منطقه5 در گفت‌وگو با خبرنگاراجتماعی باشگاه خبرنگاران ، با اشاره به استقبال از بهار و روز درختکاری در منطقه5 اظهار کرد: در ایران روزی را به درختکاری اختصاص داده و به این ترتیب همه ساله در اسفند ماه ایرانیان جهت استقبال از بهار و کمک به محیط زیست نهال را به دست خاک می‌سپارند تا به درختانی نیرومند بدل گردند.

وی تصریح کرد: مرکز خدمات اجتماعی منطقه5 مقارن با هفته احسان ونیکوکاری و روز درختکاری اقدام به برگزاری ویژه برنامه‌ای در این خصوص کرد.
قشقایی افزود: درا ین مراسم هوشیار مدیر عامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران و همچنین خسروی معاون اجتماعی وفرهنگی شهرداری منطقه حضور داشتند و تعداد 400 کودک کار و خیابان شهر تهران اقدام به کاشت نزدیک به 500 نهال در بوستان الهام محله فردوس نمودند.

وی در پایان گفت: از حاشیه‌های این برنامه می‌توان به آرزوهای نوشته شده توسط این کودکان اشاره کرد که مدیران حاضر در صدد برآورده کران تعدادی از آنها برآمدند و همچنین هر کودک بعد از کاشت نهال اسم خود را در زیر آن به یادگار نصب می‌کرد.

انتهای پیام/ 
برچسب ها: کودکان ، شهرداری ، منطقه5
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار