اردبیل؛

آمادگی شهرستان گرمی برای استقبال از مسافران نوروزی

فرماندار ‌گرمی گفت:‌شهرستان گرمی در ایام عید نوروز آماده استقبال از مسافران نوروزی است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل؛ محمود علائی افزود: کمیته‌های مختلف برای استقبال از مسافران نوروزی در شهرستان گرمی تشکیل شده و این کمیته‌ها با فعالیت 24 ساعته آماده استقبال از مسافران نوروزی هستند.

وی گفت: نانوایی‌ها، مراکز تفریحی، خدماتی و بهداشتی شهرستان گرمی در ایام نوروز به‌صورت 24 ساعته به مسافران خدمات‌رسانی می‌کنند و در این راستا اکیپ‌های مختلف بهداشتی، درمانی و خدماتی در شهرستان گرمی مستقر خواهند شد.

آمادگی ماموران هلال احمر ،راهداری و پلیس راهور شهرستان گرمی برای استقبال از مسافران نوروزی

علائی فرماندار گرمی تصریح کرد: ماموران جمعیت هلال احمر، راهداری و پلیس راهور شهرستان گرمی در تعطیلات نوروزی به‌صورت شبانه‌روزی در جاده‌های منتهی به شهرستان گرمی به مسافران خدمات‌رسانی می‌کنند و نمازخانه‌ها و چادرهای هلال احمر و توزیع بروشور در جاده‌های شهرستان گرمی انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه روستاهای شهرستان گرمی از نظر طبیعت و جاذبه‌های گردشگری از روستاهای بینظیر کشور به حساب می‌آید، افزود: هماهنگی لازم با دهیاران و اعضای شورای روستاها انجام شده تا استقبال ویژه‌ای از مسافران نوروزی صورت گیرد.

فرماندار شهرستان گرمی در ادامه بیان کرد: مساجد شهرستان گرمی نیز در ایام نوروز برای حضور مسافران و برپایی نماز به صورت شبانه‌روزی باز بوده و در موارد ضروری برای اسکان مسافران از مدارس شهرستان گرمی استفاده می‌شود.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.