نایب رئیس شورای اسلامی گفت: مجلس آمادگی دارد در صورتیکه قوانین مصوب راهنمایی و رانندگی احیانا دارای اشکال باشد، نسبت به اصلاح آن اقدام کند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، حجت الاسلام والمسلمین محمد حسن بوترابی فرد نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در حاشیه دهمین همایش سراسری روسای و مدیران پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا که امروز، یکشنبه در ستاد ناجا برگزار شد، با اشاره به همکاری پلیس راهور و مجلس در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با همکاری پلیس راهور در خصوص آخرین قوانینی که در مورد تخلفات رانندگی در مجلس به تصویب رسیده بود، صحبت‌ شد و ظرفیت پلیس را برای برخورد با تخلفات و اجرای قانون به میزان قابل توجهی ارتقا بخشید.

وی در ادامه افزود: نقش این قانون در کاهش تخلفات رانندگی نقش تعیین کننده‌ای است و مجلس آماده است تا با توجه به ارزیابی شرایط امروز در صورتی که قانون مصوب کاستی‌هایی را داشته باشد، برای ارتقا سطح قانون و کاهش تخلفات رانندگی اصلاحات لازم را بر اساس نگاه پلیس راهور انجام دهد.

ابوترابی فرد گفت: یکی از مسائل مهم در کاهش تخلفات رانندگی که نتایج مستقیم آن به مردم باز می‌گردد، افزایش جرایم تخلفات رانندگی است که نقش تعیین کننده و بازدارندگی دارد.

رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: امروزه نرخ جرایم رانندگی کشور ما با استاندارد‌های جهانی فاصله زیادی دارد که امیدواریم این مسئله پیگیری شود.

وی در ادامه سخنانش در خصوص مذاکرات هسته‌ای نیز گفت: غرب به دلیل ناکارآمدی تحریم‌ها تنها راه پیش روی خود را مذاکره با جمهوری اسلامی ایران می‌بیند که این مذاکره متوازن است.

ابوترابی فرد تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران از آغاز ورود به فناوری هسته‌ای همواره تاکید کرده است که از این فناوری به صورت صلح آمیز استفاده خواهد کرد.

وی در پایان گفت: با توجه به اینکه غرب در راه حل‌های دیگری به کوچکترین نتیجه نرسیده‌ است، لذا امروز بر انجام مذاکره تاکید دارد.

انتهای پیام/

برچسب ها: اا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار