سیمئونه: برای پیروزی بر والنسیا به گریزمن نیازی نداریم

دیگو سیمئونه سرمربی تیم اتلتیکو مادرید می گوید غیبت گریزمن خللی در پیروزیشان ایجاد نخواهد کرد.

سیمئونه: برای پیروزی بر والنسیا به گریزمن نیازی نداریمبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ، تیم فوتبال اتلکتیکو مادرید در هفته بیست و ششم رقابت‌های لالیگا در دیداری حساس امشب به مصاف والنسیا خواهد رفت. اتلتیکو در حال حاضر با 54 امتیاز در رده ی سوم جدول رده بندی قرار دارد.
 
گریزمن که با 14 گل برترین گلزن قهرمان فصل گذشته اسپانیا محسوب می شود به دلیل محرومیت نمی‌تواند قرمز و سفیدپوشان مادریدی را همراهی کند، اما سیمئونه مطمئن است که بدون حضور این ستاره هم می توانند بروالنسیا غلبه کند.
 
سرمربی آرژانتینی در این خصوص گفت: ما تیمی هستیم که بازیکنان بزرگی در  اختیار داریم و غیبت یک بازیکن هیچ ضرری برای ما نخواهد داشت اما هنوز در خصوص اینکه چه بازیکنی در خط حمله قرار بگیرد تصمیم نگرفته ایم، در بازی مقابل والنسیا با زوج های متفاوتی در خط حمله از جمله تورس و مانژوکیچ،‌رائول و تورس و مانژوکیچ و رائول می‌توانیم به میدان برویم.
 
سیمئونه در ادامه افزود: والنسیا بسیار جنگنده بازی می کند، ما همیشه گفته ایم که تیم والنسیا با قدرتی که دارد تیم ما را به چالش خواهد کشید، آنها بازیکنان بسیار بزرگی در خط میانی در اختیار دارد.
 
تمام بازیکنان تیم والنسیا برای تیمشان از خود گذشتگی‌های زیادی انجام می دهند به همین دلیل  است در شرایط بسیار خوبی قرار دارند و چهار دیدار پیاپی را با پیروزی پشت سر گذاشته‌اند، هدف ما پیروزی در تمام بازی‌ها است و امیدوارم بتوانیم به روند خوبمان ادامه دهیم هدف باشگاه این است که در این فصل در جایگاه سوم یا چهارم قرار بگیریم.
 
انتهای پیام/

برچسب ها: گریزمن ، اتلتیکو ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار