آریایی نژاد گفت: متاسفانه خیابان ناصر خسرو به قطب فروش داروهای قاچاق مبدل شده است و هیچ اراده‌ای برای برچیدن دست دلالان این خیابان وجود ندارد.

احمد آریایی نژاد عضور کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: متاسفانه هنوز همت جمعی برای برچیدن بساط دلالان فروش داروهای قاچاق خیابان ناصر خسرو صورت نگرفته است. 

وی گفت: این خیابان به فروش داروهای قاچاق و کمیاب با قیمت‌هایی چند برابر قیمت واقعی معروف است اما هیچ مقابله‌ قانونی و منطقی برای برچیدن بساط این افراد سودجو صورت نگرفته است. 

وی با بیان اینکه داروهایی که بوسیله فروشندگان خیابان ناصر خسرو به فروش می‌رسند در شرایط نامناسب نگهداری می‌شوند، خاطر نشان کرد: شرایط نگهداری دارو شامل استانداردهای حمل و نقل، دمایی،‌ نور و ماندگاری است که طبیعتا توسط قاچاقچیان دارو دلالان ناصر خسرو رعایت نمی‌گردد.

 وی ادامه داد: آنچه مسلم است، این دلالان در پی غفلت مسئولین و نبود نظارت‌ها گستاخانه و علنی اقدام به فروش دارو می‌کنند و لذا بهترین راهکار برای حذف فعالیت آنها بازدیدهای سرزده و مکرر استفاده از ابزارهای قانونی است. 

وی یادآور شد: 90 درصد داروهای قاچاق و غیر قانونی در ناصر خسرو به فروش می‌رسد. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.