مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد از طرح تاکسی زائر در ایام نوروز 94 درمشهد برای زائران امام رضا (ع) خبر داد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران مشهد، نیشابوری مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد گفت: 3000 دستگاه خودرو موردنیاز در شبکه‌های بیسیم، مبادی ورودی و اطراف حرم مطهر رضوی به ارائه خدمت به زائران امام رضا (ع) و مجاوران می‌پردازند که 500 دستگاه تاکسی به صورت گردشی و در قالب مسیرهای کوتاه نیز برای اطراف حرم مطهر رضوی در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد با بیان اینکه طرح تاکسی زائر در نوروز امسال اجرایی می‌شود، تصریح کرد: این طرح با هدف رفاه حال زائران وایجاد امنیت و آرامش زائران امام رضا(ع) اجرا می‌شود و تاکسی‌های این طرح با استفاده از برچسب‌هایی ویژه متمایز می‌شوند و اجازه تردد در محدوده اطراف حرم مطهر را دارند.

نیشابوری افزود : طرح هوشمندسازی ناوگان تاکسیرانی در سال 93 شروع شد و هم‌اکنون تاکسی‌های مبادی ورودی شهر به تجهیزات AVL مجهز شدند.

وی با اشاره به عقد قراردادی با بانک شهر برای تحویل تعداد 2600 دستگاه POS خاطر نشان کرد: همچنین تا اواخر هفته و بر طبق همین توافق‌نامه، برای تعداد 1000 دستگاه تاکسی، POS نصب خواهد شد.

انتهای پیام/ض

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.