فلیپ لام کاپیتان کهنه‌کار و با تجربه بایرن مونیخ که در ماه نوامبر دچار آسیب‌دیدگی شده بود اعلام کرد حداکثر تا یک هفته دیگر به میدان باز می‌گردد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از یورو اسپرت فلیپ لام 31 ساله تا سال 2018 با باشگاه بایرن مونیخ قرارداد امضا کرده و احتمالا این آخرین قرارداد او با باواریایی‌ها خواهد بود وی در ماه نوامبر با مصدومیت جدی مواجه شده و نتوانست از زمان تاکنون در هیچ مسابقه‌ای حاضر شود.

لام با اعلام خبر پایان یافتن مصدومیتش گفت: شرایط جسمانی خوبی دارم دوباره می‌توانم با توپ کار کنم و سریع بدوم احتمالا تا یک هفته دیگر در تمرینات تیم حاضر خواهم شد و اگر مشکل پیش نیاید در بازی مقابل دورتموند که روزهای ابتدایی آوریل برگزار می‌شود  به میدان می‌روم.

لام در ادامه افزود: پس از سال 2018 به طور کامل بازنشسته می‌شوم اما دوست دارم تا آن زمان همچنان شاگرد پپ گواردیولا باقی بمانم.

ملی‌پوش سابق تیم فوتبال آلمان در مورد تیم همشهری خود مونیخ 1860 گفت: برای این تیم آرزوی موفقیت دارم و از آنها حمایت می‌کنم دوست دارم تا قبل از اعلام بازنشستگی حتما یک دربی دیگر مقابل این تیم انجام دهیم چنین بازیهایی برای مردم شهر بسیار جذاب خواهد بود باید اهل مونیخ باشید تا صحبت من را درک کنید.

گواردیولا: هنوز 33 امتیاز از این فصل باقی مانده است

پپ گواردیولا سرمربی بایرن سرمربی مونیخ در تلاش است همراه این تیم به سومین عنوان قهرمانی بوندسلیگا طی 3 فصل متوالی برسد بایرن مونیخ در فصل 2013- 2014 به یک رکورد جدید رسید و زودتر از هر تیم دیگری در تاریخ رقابتهای بوندسلیگا قهرمانی خود را تثبیت کرد.

گواردیولا درمورد شانس بالای بایرن مونیخ برای فتح جام قهرمانی فصل 2014-2015گفت: هنوز یازده بازی دیگر معادل 33 امتیاز را در پیش‌رو داریم اگر بخواهیم باز هم قهرمان شویم باید حداکثر امتیاز ممکن از یازده بازی باقیمانده را به دست آوریم.

یادآور می‌شود بایرن مونیخ سال گذشته در ماه مارس قهرمانی خود را قطعی کرده بود.

انتهای پیام/
برچسب ها: لام ، بایرن ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار