معاون بهداشت و کنترل کیفیت سازمان میادین میوه و تره بار با بیان اینکه حجم خریدهای شهروندان در روزهای پایانی سال افزایش پیدا می‌کند، گفت: به همین منظور طرح نظارت کیفی و بهداشتی اماکن و محصولات ؟ زمان افزایش می یابد.

علی عفتی معاون بهداشت و کنترل کیفیت سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران در گفت‌وگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  با بیان اینکه در مناسبت‌های خاص تقاضا برای خرید محصولات و موادغذایی بیشتر می‌شود، اظهار کرد: در همین راستا کنترل و نظارت‌ها را مضاعف ‌تر می‌کنیم. 

وی ادامه داد: شهروندان درخواست‌های بیشتری برای رفع نیازهای خود دارند در همین خصوص سازمان میادین میوه و تره‌بار هم اقدام به افزایش نظارت‌های اکپیپ‌های کارشناس خود کرده است. 

عفتی با اشاره به نظارت دوره‌ای اکیپ‌های طرح نظارت کیفی و بهداشتی اماکن و محصولات سازمان میادین میوه و تره بار، گفت: این نظارت‌ها در چارچوب استقبال از بهار 94 و همچنین جلب رضایت شهروندان انجام می‌شود. 

معاون بهداشت و کنترل کیفیت سازمان میادین میوه و تره‌بار با بیان اینکه بیش از 130 شاخص در کل سازمان میادین مورد ارزیابی و اجرا قرار می‌گیرد، تصریح کرد: طی طرح نظارت کیفی و بهداشتی، محصولات مورد ارزیابی 12 اکیپ از کارشناسان حرفه‌ای قرار می‌گیرد. 

انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار