ستاره اسبق اسکی جهان که برای انجام دوره ای آموزشی به ایران سفر کرده است از رفتار خوب اسکی بازان ایرانی در پیست های اسکی و راه های پیشرفت اسنوبرد صحبت کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛دیوید بندک و نیک فرانک دو تن از بزرگان رشته اسنوبرد دنیا از اواخر هفته گذشته برای برگزاری دوره آموزشی اسنوبرد به ایران سفر کردند. 

فرانک در حاشیه این کلاس ها در مورد پیشرفت اسنوبرد ایران گفت: این رشته جای زیادی برای پیشرفت دارد و پتانسیل های زیادی برای رسیدن به سطوح جهانی در ایران دیده می شود. اسکی ایران مربی های خوب و جوان های مستعدی دارد. همه در  پیست های اسکی ایران رفتار خوبی دارند و انرژی مثبتی که به شما می دهند، همه را اسکی کردن ترغیب می کند. 

وی در مورد مسیر پیشرفت اسکی ایران ادامه داد: باید ببینیم هدف در آینده چیست و می خواهیم چه قدم هایی را برداریم. اول از همه امکانات باید تهیه شود تا مسیر اهداف  هم میسر شوند. بدون سرمایه گذاری، پول، منابع و زمان هیچ چیزی تغییر نمی کند. باید پارک های جدید اسنوبورد با تجهیزات بین المللی ساخته شوند، امکاناتی مثل بالابر ها ، ماشین ها و...، وگرنه هیچ چیزی بدون سرمایه گزاری و تلاش بهتر نمی شود .

بندک: کشورهای دیگر 20 سال از اسنوبرد ایران جلوتر هستند
دیوید بندک هم در مورد اسکی ایران گفت: ابتدا باید بگویم که من هم مثل نیک انرژی بسیار مثبتی از ایران و اسکی در اینجا گرفتم و با اینکه سرما خورده بودم، زمانی که این همه انرژی را دیدم از صبح زود که رسیدم خودم 2 ساعت اسکی کردم. در مورد اسنورد ایران هم به نظر می رسد که این رشته تنها سال است که شروع به فعالیت کرده و کشور های دیگر در زمینه اسنوبرد فری استایل حداقل 20 سال جلوتر هستند اما با پتانسیل ها و علاقه ای که جوان ها به این رشته نشان میدهند می توان آینده ی روشنی را برایش متصور شد.

وی ابراز امیدواری کرد: امیدوارم این دوره ها و کلاس ها در ایران ادامه دار باشند تا جوانان ایرانی سطح و جایگاه خود را در مقایسه با جایگاه بین المللی محک بزنند و ارتقا دهند. از تمام علاقه مندان به این رشته هم دعوت می کنم برای تماشای بزرگترین مسابقه پرش در روز جمعه به پیست دیزین بیایند.

انتهای پیام/
برچسب ها: اسکی ، توچال ، دیزین ، ستاره ، بندک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار