معاون سیاسی و اجتماعی استانداری تهران گفت: دبیرخانه شورای ایرانیان خارج از کشور که ماهیت فعالیتش در غالب‌های اقتصادی بود با ستاد سرمایه گذاری استان تهران ادغام و مسئولیت آن به معاونت منابع استانداری واگذار شد.

سید شهاب الدین چاووشی، معاون سیاسی اجتماعی استانداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران باتاکید به ضرورت توجه هرچه بیشتر به جذب سرمایه گذاری بخش خصوصی و ایرانیان مقیم خارج از کشور اظهار کرد: به منظور تسهیل امور، دبیر خانه شورای ایرانیان خارج از کشور استانداری تهران که ماهیت فعالیتش در محوریت امور اقتصادی بود با ستاد سرمایه گذاری استان ادغام و مسئولیت آن نیز به معاونت منابع استانداری تهران واگذار شد. 

وی در ادامه افزود: در حال حاضر این مرکز در یکی از  طبقات اداره کل اقتصاد و دارایی استان تهران جانمایی شده و تعامل و رایزنی با فعالان عرصه سرمایه گذاری مقیم خارج از کشور در این محل دنبال می‌شود. 

چاووشی در پایان تصریح کرد: افرادی که تمایل به سرمایه گذاری در استان تهران را دارند می‌توانند با مراجعه به این  مرکز و اعلام آمادگی خویش امور لازم جهت تحقق سرمایه گذاری در عرصه‌های گوناگون در سطح استان تهران را دنبال نمایند. 

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار