عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران گفت: مشکلات مجتمع توانبخشی امام علی با مساعدت خیران و مدیریت شهری برطرف می‌شود و بهزیستی نیز باید به وظیفه خود عمل کند.

اقبال شاکری عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اشاره به شرایط نامطلوب مجتمع توانبخشی امام علی(ع) اظهار کرد:‌ موقعیت جانمایی مرکز توانبخشی امام علی مطلوب است اما امکانات مناسبی برای آن‌ها در نظر گرفته نشده و مددجویان از کمبود فضای ایمن رنج می‌برند. 

وی افزود: مجتمع جدید با تمام امکانات و تجهیزات و فضاهای ایمن و مورد نیاز مددجویان طراحی شده است اما به دلیل کمبود اعتبار نیمه کاره باقی مانده و در انتظار تامین اعتبار است. 
   
عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر با اشاره به مساعدت‌های مدیریت شهری در این   زمینه تصریح کرد:‌متاسفانه علی رغم کمک خیران این مجتمع هنوز کامل نشده و نیازمند مساعدت بیشتر است که به این منظور مذاکراتی با شهرداری منطقه 1با رویکرد تسریع در ساخت مجتمع توانبخشی داشتیم تا این مشکل هرچه زودتر برطرف شود. 

وی با اشاره به پرداخت یارانه از سوی بهزیستی تاکید کرد: بهزیستی نیز در برابر این مرکز وظایفی از جمله پرداخت یارانه دارد که با ید به این مه هرچه زودرتر عمل کند و ایمنی و آسایش معلولان را با پرداخت یارانه و پیش بینی اعتبار در این حوزه تامین کند. 

شاکری در پایان گفت: مشکلات این مرکز با کمک خیران و مدیریت شهری برطرف نمی‌شود و معلولان مرکز توانبخشی امام علی در انتظار مساعدت بهزیستی هستند. 

انتهای پیام/ 
برچسب ها: مجتمع ، توانبخشی ، یارانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار