سردار نقدی گفت: کنگره قصد دارد به صهیونیست‌های در حال محاصره که خود را در معرض نابودی می‌بینند، دلداری دهد، اما بهتر است کنگره آمریکا بداند چندسالی بیشتر از عمر رژیم صهیونیستی باقی نمانده است تا برای او کف بزند

به گزارش خبرنگار احزاب و تشکل‌های باشگاه خبرنگاران؛ سردار نقدی در حاشیه مراسم کنگره ملی شهدای دانشجو در جمع خبرنگاران در خصوص ارزیابی از بازی زرگری میان آمریکا و رژیم صهیونیستی اظهار داشت: ما برای توافق خوب معیار داریم و براساس جنگ زرگری و تبلیغاتی توافق را نمی‌سنجیم.  
 
وی اضافه کرد: توافق خوب توافقی است که منجر به حفظ تمام دستاوردهای هسته‌ای کشور شود و همچنین حق غنی سازی ایران و رفع تمام تحریم‌ها بلافاصله بعد از روز توافق در آن به رسمیت شناخته شود.  
 
رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: حال در این شرایط خواه صهیونیست‌ها با این توافق مخالف یا موافق باشند، ما با آن کاری نداریم.  
 
وی در خصوص اظهارات اخیر نتانیاهو در کنگره آمریکا اظهار داشت: همانطور که آمریکایی‌ها شاه را در سال ۵۷ برای دلداری به آمریکا بردند، امروز نیز کنگره قصد دارد به صهیونیست‌های در حال محاصره که خود را در معرض نابودی می‌بینند، دلداری دهد، اما بهتر است کنگره آمریکا بداند چندسالی بیشتر از عمر رژیم صهیونیستی باقی نمانده است تا برای او کف بزند و بهتر است کنگره آمریکا یک دوره آموزشی فاتحه خوانی برای این رژیم برگزار کند.  
 
وی در خصوص برنامه‌های بسیج سازندگی برای سال آینده نیز گفت: بسیج به صنایع کوچک کمک خواهد کرد در این عرصه ورود پیدا کند گره صنایع کوچک باز شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: توافق ، خوب ، محاصره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار