رسانه‌ای فرانسوی مدعی شدند کار انتقال پائول پوگبا ستاره فرانسوی تیم یوونتوس به باشگاه پاریسن ژرمن قطعی شده است.

انتقال پوگبا به پاریسن ژرمن قطعی شدبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از فرانس پرس، بدون شک پائول پوبا یکی از بزرگترین بازیکنانی بود که باشگاه منچستریونایتد‌ طی سال‌های اخیر از دست داد اشتباه سرالکس فرگوسن در فروش  پوگبا به یوونتوس حسرت زیادی را برای تیم‌های انگلیس به دنبال داشت.
 
در حالیکه باشگاههای‌ بزرگی در اروپا به دنبال خرید هافبک فرانسوی هستند، رسانه‌های ورزشی در فرانسه از توافق مدیر برنامه‌های پوگبا با سران باشگاه پاریسن ژرمن خبر داده و نوشتند: توافق  برسر مسائل کلی به اتمام رسیده و هر دو طرف در حال مذاکره پیرامون مسائل جزئی هستند.
 
یاد آور می‌شود: مینورایولا مدیر برنامه‌های  پوگبا هم اعلام کرد چنین انتقالی ممکن است و تیم پاریسن ژرمن به هیچ عنوان باشگاهی کوچک برای پوگبا محسوب  نمی‌شود.
 
در حالیکه دستمزد فعلی پوگبا در تیم یوونتوس هر فصل 4.5 میلیون یورئو است، سران پی اس جی وعده دادند به او هر فصل 10 میلیون یورو پرداخت کنند منطقی نیست پوگبا چنین پیشنهاد وسوسه انگیزی را نپذیرد برخی منابع اعلام کردند چنین انتقالی با مبلغ هنگفت یاد شده خلاف قوانین فرپلی یوفا است و برای پاریسن ژرمن مشکلاتی را به همراه می آورد.
 
 یاد آور می‌شود: مینو رایولا علاوه بر پوگبا مدیر برنامه های زلاتان ابراهیموویچ، مکسول و گریگوری فن در ویل در تیم پاریسن ژرمن هم هست
 
***سرمایه گذاری پاریسی‌ها برای فتح جام لیگ قهرمانان اروپا
 
مالک ثروتمند پاریسن ژرمن طی سال های اخیر سرمایه گذاری کلانی برای رساندن این تیم به عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا کرده است.
 
آنها بازیکنان سرشناسی مانند زلاتان ابراهیموویچ، تیاگوسیلوا، دیوید لوییز، ادنیسون کاوانی و... را به ترکیب پی اس جی اضافه کرده‌اند بازیکنانی که رقم قرار داد هر کدام رکوردی جدید در نوع خود به حساب می‌آمد پاریسن ژرمن قهرمان فصل گذشته لوشا مپیونه یکی از تیم‌های بزرگ اروپا است اما مدتهای طولانی در حسرت فتح جام لیگ قهرمانان اروپا باقی مانده است.
 
پائول پوگبا بدون شک در فصل نقل و انتقالات تابستانی از سوی سران باشگاه یوونتوس به فروش می‌رسد پاریسن ژرمن برای تکمیل نفرات تیم ستارگان خود به حضور این ملی پوش فرانسوی نیاز داشته و بدون شک از هیچ تلاشی برای به خدمت گرفتن او فروگذار نمی‌کند. 

انتهای پیام/
برچسب ها: مدعی ، باشگاه ، پوگبا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار