رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ به تشریح آخرین وضعیت ترافیکی خیابان‌ها و معابر پایتخت پرداخت.

سرهنگ عین‌اله جهانی رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  ، با اشاره به آخرین وضعیت‌ترافیکی در خیابان‌های تهران اظهارکرد: در حال حاضر و با شروع هفته شاهد ترافیک صبحگاهی سنگین تر از روزهای دیگر در محورهای ورودی و ترمینال‌های تهران هستیم.

وی در ادامه افزود: در محورهای جنوب‌ به شمال به بزرگراه‌های نواب‌ از پل 9 دی تا تونل توحید و بزرگراه امام علی (ع) تا بزرگراه شهید زین‌الدین هستیم.

وی تصریح کرد: همچنین در محورهای غرب به شرق ترافیک در بزرگراه‌های صدر، از میدان فتح تا خیابان طالقانی،‌ جاده مخصوص از میدان آزادی تا پل صنایع هوایی، آزاد‌راه تهران –کرج تا پل شهید ستاری، بزرگراه همت تا پل شهید باکری، بزرگراه حکیم تا بزرگراه ستاری و بزرگراه نیایش تا بزرگراه ستاری ترافیک سنگین است. 

جهانی در خصوص محورهای شرق به غرب خیابان‌های تهران بیان کرد: در بزرگراه شهید بابایی تا بعد از بزرگراه امام علی‌، بزرگراه شهید زین‌الدین تا بزرگراه امام علی و همچنین بزرگراه رسالت تا خیابان کرمان ترافیک سنگین گزارش شده است. 

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ در پایان گفت: همچنین در محورهای شمال به جنوب بزرگراه، یادگار امام تا بزرگراه حکیم ترافیک سنگین است. 

انتهای پیام/
برچسب ها: ترافیک ، محور ، پلیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار