بجنورد؛

سخنان نتانیاهو در راستای ایران هراسی است

امام جمعه موقت بجنورد گفت: سخنرانی نخست وزیر رژیم صهیونیستی در کنگره آمریکا حاکی از وحشت این رژیم، از اقتدار و پیشرفت ایران در منطقه است.

سخنان نتانیاهو در راستای ایران هراسی استموفقیت ایران در منطقه رژیم صهیونیستی را به وحشت انداخته استبه گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بجنورد، حجت الاسلام نوری با اشاره به سخنان سخیف نخست وزیر رژیم صهیونیستی در کنگره آمریکا، این سخنان را در راستای سیاست ایران هراسی این رژیم در جهان دانست و گفت: اقتدار و پیشرفت نظام اسلامی امروز کشورمان را در منطقه و جهان تاثیرگذار کرده است.

وی در ادامه با تسلیت ایام سوگواری دخت نبی اکرم حضرت زهرا سلام الله علیها گفت: سیره رفتاری حضرت زهرا سلام الله علیها الگویی برای جهانیان است.

خطیب جمعه بجنورد، با اشاره به خریدهای شهروندان در آستانه سال جدید، از آنان خواست محرومان و نیازمندان جامعه را نیز فراموش نکنند.

حجت الاسلام نوری با بیان اینکه منابع طبیعی هر کشور، از سرمایه های اصلی آن سرزمین محسوب می شود، گفت: تخریب، آلوده کردن و اسراف در بهره گیری از این مواهب الهی، ضمن اینکه حرام است، موجب محروم شدن نسل های فعلی و آینده و نزول بلا و عذاب خواهد شد.

وی با اشاره به کاهش نزولات جوی در سال جاری و مشکلات تامین آب در استان خاطرنشان کرد: شایسته است شهروندان به ویژه بانوان در خانه تکانیِ سال نو، مصرف بهینه آب را مورد توجه قرار دهند.

انتهای پیام/ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.