حیدر العبادی تاکید کرد افزایش پیروزی ها علیه گروه تروریستی داعش نتیجه فداکاری فرزندانمان در نیروهای امنیتی، نظامی و بسیج مردمی و نیز نتیجه برنامه ریزی صحیح در میدان نبرد بوده است و تصریح کرد که ما بر آزاد سازی وجب به وجب خاک عراق عزمی راسخ داریم.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از سومریه نیوز؛ حیدر العبادی نخست وزیر و فرمانده کل نیروهای مسلح عراق امروز جمعه تاکید کرد افزایش پیروزی ها علیه گروه تروریستی داعش نتیجه فداکاری فرزندانمان در نیروهای امنیتی، نظامی و بسیج مردمی و نیز نتیجه برنامه ریزی صحیح در میدان نبرد بوده است و تصریح کرد که ما بر آزاد سازی وجب به وجب خاک عراق عزمی راسخ داریم.
دفتر العبادی با انتشار بیانیه ای اعلام داشت: حیدر العبادی امروز با فرماندهی عملیات مشترک جهت پیگیری روند عملیات نظامی آزاد سازی استان صلاح الدین و غرب الانبار دیدار کرد.
این بیانیه توضیح می دهد العبادی از پیروزی های تحقق یافته توسط نیروهای شجاع عراق در میدان نبرد علیه گروه تروریستی داعش اطلاع یافت.
وی این دستاوردها را ارج نهاد و اشاره کرد افزایش پیروزی های ما بر داعش نتیجه فداکاری فرزندانمان در نیروهای امنیتی، نظامی و بسیج مردمی و نیز نتیجه برنامه ریزی صحیح در میدان نبرد بوده است.
فرمانده کل نیروهای مسلح عراق تاکید کرد، ما بر آزادسازی وجب به وجب خاک عراق عزمی راسخ داریم.‎

انتاهی پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار