در روی خط تهران پنج شنبه این هفته گذشت

از پرداخت هزینه اضافی 30 تا 35 میلیون تومانی در مسکن مهر پردیس تا مشکلاتی ترددی و نبود آسفالت مناسب در آزاد راه تهران کرج

در روی خط تهران پنج شنبه هفته موضوع های پرداخت هزینه اضافی 30 تا 35 میلیون تومانی در مسکن مهر پردیس و مشکلات ترددی در آزاد راه تهران کرج پیگیری شد.

به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، پرداخت مازاد هزینه های متقاضیان مسکن مهر و تکذیب مدیر عامل شرکت عمران شهر پردیس پیرامون دریافت هزینه های 18 تا 20 میلیون تومانی متقاضیان در این طرح موضوعی بود که روی خط تهران پنج شنبه این هفته در سوژه اول خود به آن پرداخت.  
 
خبرنگار روی خط تهران به جمع متقاضیان مسکن مهر پردیس رفت تا از نزدیک موضوع را پیگیر شود متقاضیان گلایه های بسیاری داشتند و گفتند: 25 اردیبهشت ماه سال 1391 نخستین هزینه های واحدهای تحویل مسکن مهر پردیس را واریز کردیم اما پس از گذشت 18 ماه از این ماجرا هنوز مسئولان هیچ اقدامی در خصوص تحویل این واحدها انجام نداده اند.
 
متقاضیان مسکن مهر پردیس گلایه های بسیاری داشتند و از روی خط تهران خواستار رسیدگی به این موضوع شدند.
 
روی خط تهران موضوع را با ولی پور مدیر عامل شرکت عمرانی شهر پردیس در میان گذاشت.
 
وی در پاسخ به تکذیب دریافت هزینه های اضافی در مسکن مهر پردیس اظهار کرد: هیچ گونه هزینه اضافی و مبلغی بالغ بر 30 تا 35 میلیون و یا 18 تا 20 میلیون تومانی که متقاضیان اعلام کرده اند از آن ها دریافت نشده است.
 
وی ادامه داد: قیمت هر واحد پردیس براساس قرار گرفتن واحدها در فاز 3 با توجه به مساحت واحد و هزینه تامین انرژی هایی از جمله آب، برق، گاز و غیره تعیین می شود و این قیمت ها براساس تبصره 6 قراردادی میان متقاضیان مسکن مهر بسته شده است تعیین می شود.
 
ولی پور تصریح کرد: هم چنین تاکنون فازهای 5 و 8 مسکن مهر پردیس هیچ گونه افزایش قیمتی نداشتند.
 
وی عنوان کرد: دریافت هر گونه هزینه اضافی به ویژه هزینه های 30 تا 35 میلیون تومانی که متقاضیان اعلام کرده اند غیرقانونی است و متقضیان مسکن مهر پردیس نباید هیچ گونه مبلغ اضافی را پرداخت کنند.
 
ولی پور در پایان گفت: با تکمیل واحدهای مسکن مهر پردیس و تعیین هزینه ها براساس تبصره 6 ماده قراردادی میان شرکت عمرانی مسکن مهر پردیس و متقاضیان این واحدها از نیمه دوم اسفند ماه سال 93 این واحدها به آن ها تحویل داده می شود.  
 
*مشکلات ترددی و نبود آسفالت مناسب در آزاد راه تهران کرج

بی توجهی مسئولان به مرمت و بهسازی آسفالت آزادراه تهران کرج و معضلات ترددی شهروندان در چند سال اخیر در این آزاد راه موضوعی بود که روی خط تهران پنج شنبه این هفته در سوژه دوم خود به آن پرداخت.  
 
این گزارش در غالب پخش زنده تصویر ارسالی شهروندان از مشکلات ترددی شهروندان و نبود آسفالت مناسب در آزاد راه تهران کرج در روی خط تهران پنج شنبه این هفته دقایقی قبل پخش شد.  
 
روی خط تهران این موضوع را پیگیر خواهد شد و امیدواریم مسئولان هر چه سریعتر چاره ای برای رفع این معضل بزرگ بیاندیشند.  
 
انتهای پیام/
برچسب ها: مشکل ، تردد ، آسفالت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار