آخرین گزارش‌ها از آمار قربانیان انفجار دیروز معدن زغالسنگ در شرق اوکراین

گزارش‌های متناقضی درباره تعداد قربانیان انفجار معدن زغالسنگ در اکراین منتشر می‌شود و در زمان انفجار دیروز معدن زغالسنگ «زاسیادکو» ۲۳۰ کارگر در محل کارشان حاضر بودند و ۱۹۸ نفر جان سالم به در بردند. ۳۲ نفر نیز در این حادثه جان خود را از دست دادند.

به گزارش سرویس بین‌الملل باشگاه خبرنگاران، گزارش‌های متناقضی درباره تعداد قربانیان انفجار معدن زغالسنگ در اکراین منتشر می‌شود.
 
بنا بر اعلام مقامات اوکراینی که پس از تصرف «دونتسک» به وسیله مخالفان به شهر بندری «ماریوپل» نقل مکان کرده‌اند، .در زمان انفجار دیروز معدن زغالسنگ «زاسیادکو» ۲۳۰ کارگر در محل کارشان حاضر بودند و ۱۹۸ نفر جان سالم به در بردند. ۳۲ نفر نیز در این حادثه جان خود را از دست دادند این انفجار در نخستین ساعات روز چهارشنبه به وقت اوکراین نزدیک فرودگاه شهر جنگزده «دونتسک» رخ داد.
 
اما مخالفان دولت اوکراین از مرگ ۲۳ نفر و مفقود شدن ۱۰ کارگر دیگر در حادثه انفجار معدن خبر می‌دهند. به گفته مقامات جمهوری «دونتسک»، این انفجار در عمق ۱۰۰۰ متری زمین رخ داد.
 
مقامات دولت اوکراین نشت احتمالی گاز را علت بروز این انفجار عنوان کرده‌اند. آن‌ها همچنین مخالفان دولت را به مانع تراشی در عملیات امداد و نجات متهم می‌کنند.

پیش از این نیز در سال ۲۰۰۷ انفجار مشابهی در همین معدن جان بیش از ۱۰۰ کارگر را گرفته بود.

انتهای پیام/
برچسب ها: اکراین ، انفجار ، معدن ، قربانی ، ذغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار