معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران خبر داد

ارائه بروشورهای آموزش بهداشت دوره پنجم در طرح دستهای مهربان

رشیدیان گفت: در دوره پنجم طرح جهادی دستهای مهربان، علاوه بر ویزیت رایگان در 4 منطقه جنوبی شهر تهران، بروشورهای آموزشی برای ارتقاء‌ بهداشت ساکنین این مناطق هم ارائه می‌گردد.

دکتر آرش رشیدیان معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران، در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران، گفت: امروز با آغاز طرح جهادی دستهای مهربان برای بار پنجم و همزمان با روز نیکوکاری، برنامه‌ آموزش بهداشت برای ساکنین چهار منطقه جنوبی شهر تهران یعنی منطقه قلعه نو و حسن‌آباد در شهر ری موسی‌‌آباد در اسلام شهر و امام صادق در منطقه نعمت‌آباد جنوب تهران، با ارائه بروشورهای آموزش بهداشت فردی و اجتماعی، انجام می‌گیرد که این ارائه بروشور و آموزش توسط دانشجویان به اهالی این مناطق انجام می‌گیرد. 

وی در ادامه گفت: همچنین  پرستاران که حدود 58 نفر هستند در این مناطق مستقرند و در صورتی که بیماری پس از ویزیت توسط پزشکان عمومی و متخصص نیاز به ارجاع داشته باشد، از پرونده بیمار یک نسخه برای بیمارستان و یکی برای شبکه ارجاع، تنظیم کنند و هماهنگی‌های لازم جهت ارجاع بیمار به بیمارستان را انجام دهند. 
 
رشیدیان از حضور معاونین بهداشت و درمان و رؤسای بیمارستانها و مدیران ارشد حوزه غذا و دارو و پرستاری در حین انجام طرح دستهای مهربان خبر داد. 




انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار