معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه11 در راستای استقبال از بهار فاطمی (س) از برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی در محلات 17گانه منطقه11 خبر داد.

محمد کریملو معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه11 در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، با اشاره به برگزاری برنامه‌های فرهنگی در طرح استقبال از بهار فاطمی (س) در منطقه 11 اظهار کرد: همزمان با فرا رسیدن سال نو و اجرای طرح بهار فاطمی با همکاری اداره فرهنگی منطقه 11 نصب بنر و فضاسازی، تنظیم شعائر و بزرگداشت ایام فاطمیه، برگزاری مراسم شهادت حضرت فاطمه زهرا، برگزاری کارگاه آموزشی با موضوع «فاطمه(س) را بشناسیم»،‌برگزاری شب شعر فاطمیه در خانه‌های فرهنگ و هنر، برپایی کارگاه آموزشی آشنایی با سیره حضرت زهرا(س) در سرای محلات، ساختمان‌های نواحی و منطقه، مساجد برگزاری می‌شود.

وی در ادامه افزود: نصب بنر در خصوص راهنمای گردشگری، ترویج شعائر اسلامی مربوط به ایام مانند صله رحم، مصرف، اسراف و تبذیر،‌اطلاع رسانی در مورد برنامه‌های شهرداری و غبارروبی مزار شهدا در آخرین پنج شنبه سال 93 از جمله برنامه‌های فرهنگی در آستانه فرا رسیدن فصل بهار است.

کریملو تصریح کرد: برگزاری چادر فرهنگی ملی ایام تعطیلات در پارک‌های مناسب و منتخب منطقه از جمله رازی و توزیع اقلام فرهنگی بین شهروندان، برگزاری کلاس‌های آموزشی با موضوع هویت ملی و گسترش و تقویت حس تعلق به نمادهای ملی و سنتی برای امضا خانه‌های فرهنگی در مساجد به مناسبت چهارشنبه سوری از دیگر اقدامات در طرح استقبال از بهار است.

معاون اجتماعی و فرهنگی در پایان گفت: در روز سیزدهم فروردین ماه هماهنگی با چند مسجد جهت برگزاری روز 13 فروردین ماه انجام شده است.

انتهای پیام/
برچسب ها: برنامه ، بهار ، محلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار