لوران بلان سرمربی پاری‌سن‌ژرمن از عملکرد مدافع تیمش تمجید کرد.

تمجید بلان از عملکرد لوییس به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران دیوید لوییس ستاره تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن توانایی‌ها و قابلیت‌های خودش را در نقاط مختلف زمین نشان داده است.
 
لوران بلان سرمربی تیم فوتسال پاری‌سن‌ژرمن از عملکرد این بازیکن در هفته‌های اخیر تمجید کرد. بلان معتقد است این ستاره نقش بسیار موثری در تیمشان دارد.

وی در این خصوص گفت: دیوید لوییس به تیم ما کمک زیادی می کند، می‌دانیم که در تمام پست‌ها می‌تواند به خوبی بازی کند، و با عملکرد خوبش به  کابای و تیاگو موتای اجازه ریکاوری می‌دهد.

بلان در ادامه افزود: آدرین نیز می‌تواند در 3پست بازی کند، اما فکر می‌کنم لوییس بهتر از او می دود و تمام جا‌های خالی تیم ما را پر می‌کند. همه انتظار دارند لوییس در بازی امشب مقابل موناکو در مرحله یک چهارم پایانی رقابت‌های جام حذفی فرانسه در خط میانی به کار گرفته شود، تیم پاری‌سن‌ژرمن در حالی روز چهارشنبه به مصاف موناکو خواهد رفت که4روز قبل در رقابت های لیگ اول فرانسه به مصاف این تیم رفت و با نتیجه تساوی به پایان رسید.

بلان در این خصوص گفت:‌امیدوارم این دیدار با داشتن گل زیباتر شود، هیچ اهمیتی نمی‌دهم که 3روز قبل با این تیم دیدار داشته‌ایم، امیدوارم بعضی از مصدومان تیم ما برای این دیدار آماده شوند.

تیم پزشکی ما تمام تلاششان را به کار خواهند بست تا بعضی از بازیکنان را برای این دیدار آماده کنند، ما بازی بسیار مهمی پیش رو داریم، بنابراین نباید بازیکنان را تحت فشار قرار دهیم.

انتهای پیام/


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار