کفاش در گفت‌و‌گو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد؛

برگزاری مراسم شور نیکوکاری در مدت 3 روز/ جمع آوری 21 میلیارد تومان از کمک‌های دانش آموزی در سال 92

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت: مجموع کمک‌های دانش آموزان به نیازمندان در سال گذشته 21 میلیارد تومان بود که 3.5 میلیارد آن مربوط به تهران و شهرستان‌ها بوده است.

حمیدرضا کفاش معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش در گفت‌و‌گو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، با اشاره به برگزاری مراسم شور نیکوکاری در  روزهای  13 ، 14 و 15 اسفند ماه اظهار کرد: مراسم شور نیکوکاری در مدارس سراسر کشور انجام و دانش آموزان به همراهی خانواده‌ها کمک‌های نقدی و غیر نقدی را در صندوق‌های مستقر در مدارس ارائه می‌کنند.

کفاش با بیان اینکه این مراسم فردا در کلیه شعب کمیته امداد و بسیج شهرستان‌ها و مناطق برگزار می‌شود، گفت: مراسم شور نیکوکاری در روز سوم در پایگاه‌های منتهی به نماز جمعه سطح کشور انجام می‌شود و در نهایت مجموعه‌‌ی این کمک‌ها در اسفند ماه به دانش آموزان نیازمند اهدا می‌شود.

معاون پرورش و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش در پایان تصریح کرد: مجموعه‌ی کمک‌های دانش آموزان سراسر کشور در سال 92، 21 ملیارد تومان بود که از این رقم حدود 3.5 میلیارد تومان مربوط به تهران و شهرستان‌های تهران بوده است که در سال گذشته بین دانش آموزان نیازمند ارائه شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: مراسم ، نیکوکاری ، کفاش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار