بجنورد؛

اعزام هزار و 300 اقشار مختلف بسیج خراسان شمالی به مناطق عملیاتی غرب کشور

فرمانده سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی گفت : در تابستان امسال بیش از 1300 نفر از اقشار مختلف بسیج استان به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام شدند.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران بجنورد، به نقل از روابط عمومی سپاه جوادالائمه(ع) استان ، سردار حسینعلی یوسفعلیزاده، گفت: در سال جاری 5 هزار و 795 دانش آموز خراسان شمالی به راهیان نور اعزام شدند.

وی در خصوص اعزام قشر دانش آموزی استان به این سفر معنوی اظهار داشت : از این تعداد شامل 3171 دانش آموز دختر و 2629 دانش آموز پسر است که نسبت به سال 92 حدود 19درصد ظرفیت اعزام دانش آموزان افزایش یافته است.

فرمانده سپاه جوادالائمه(ع) استان افزود: این تعداد در قالب 117 اتوبوس اعزام شدند.

سردار یوسفعلیزاده گفت: در چارچوب دستورالعمل بین سپاه و آموزش و پرورش گرچه برخی از ضوابط رعایت نشد اما در مجموع با هماهنگی و تلاشی که صورت گرفت، این تعداد اعزام شدند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه اردوگاه سپاه استان در منطقه جنوب ظرفیت استقرار 500 زائر در هر مرحله دارد، از عموم مردم دعوت کرد تا از این ظرفیت مناسب استفاده کنند.

سردار یوسفعلیزاده با بیان اینکه از 15 اسفند سال 93 تا نیمه اول فروردین سال 94 حدود 2000 نفر ظرفیت اعزام داریم، اظهارداشت: این اعزام ها شامل اقشار مختلف بسیج به ویژه قشر دانشجویی و جوان است.

فرمانده سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی تأکید کرد: مسئولان استان به برنامه راهیان نور به عنوان یک کار مهم فرهنگی اثرگذار توجه کنند و در اعزام کاروان ها متمرکز شوند.

سردار یوسفعلیزاده تصریح کرد: در حال حاضر یکی از بهترین و اثرگذارترین برنامه ها با توجه به تهاجم بی رحمانه دشمنان که علیه جوانان ما صورت می گیرد، اعزام کاروان های راهیان نور به مناطق هشت سال دفاع مقدس است.


انتهای پیام/ق

برچسب ها: بجنورد ، اعزام ، قشربسیج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.